سومین همایش مدیریت و مهندسی تالاب ها اردیبهشت 96 برگزار می شود

رئیس دانشکده محیط زیست گفت: سومین همایش مدیریت و مهندسی تالاب ها 19 الی 20 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشکده محیط زیست، دکتر احمد طالبی رئیس دانشکده محیط زیست با اعلام این خبر افزود: سومین همایش مدیریت و مهندسی تالاب ها با هدف ارتقای دانش محیط زیستی و کسب تجارب و اطلاعات فرهیختگان در حوزه محیط زیست به منظور مرتفع نمودن مسائل و معضلات تالاب های کشور توسط دانشکده محیط زیست و با حمایت و همراهی سازمان حفاظت محیط زیست و انستیتو علوم و فناوری محیط زیست اکو در تاریخ 19 و 20 اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود.

وی بیان داشت: دبیرخانه این همایش با اعلام فراخوان در چهارمحور تالاب ها و تنوع زیستی، ارزش و عملکردهای تالاب ها، کیفیت آب، آلودگی، احیا و مهندسی تالاب ها، قوانین، مقررات و مدیریت تالاب ها، مقالات متعدد علمی- پژوهشی از سراسر کشور را دریافت می کند.

طالبی با بیان اینکه علاقمندان تا 15 اسفندماه سالجاری فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند افزود: علاوه بر تجلیل از مقالات برتر، مقالات برگزیده در مجله های مدیریت محیط زیست و علوم و مهندسی محیط زیست و در کتاب در حال تدوین «مدیریت پایدار زیست بوم های تالابی ایران» منتشر خواهند شد.

این عضو هیات علمی دانشکده محیط زیست بیان داشت: خوشبختانه در دو دوره پیشین این همایش شاهد استقبال بسیار خوب دانش پژوهان و علاقمندان به حوزه های محیط زیست به ویژه تالاب ها بودیم که برخی از راهکارهای ارائه شده در آن به صورت کاربردی برای احیا و مراقبت از تالاب ها در کشور مورد استفاده قرار گرفت.

وی گفت: برگزاری این همایش را در راستای اهداف دانشکده محیط زیست که علم افزایی و تلاش برای یافتن راهکارهای عملی در خصوص بحران های محیط زیست است می دانیم و امیدواریم با هم اندیشی دانشگاهیان و صاحبان نظر در حوزه تالاب ها بتوانیم گامی امیدوارکننده در این خصوص برداریم.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنند.

700/703

کد خبر: 725838

وب گردی

وب گردی