ال جی و زیان خالص 224 میلیون دلاری در فصل اخیر به خاطر فروش ضعیف G5

ال جی چندی قبل گزارش عملکرد مالی اش در سه ماهه چهارم سال مالی 2016 را منتشر کرد و در آن از زیان خالص 223.98 میلیون دلاری خود خبر داد که ظاهرا از عملکرد ضعیف محصولات موبایل و قطعات خودروی آن ریشه گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز؛ کسب و کار ارتباطات موبایل این شرکت البته شاهد افزایش درآمد 15.4 درصدی فصل به فصل بوده، با این همه، کره ای ها اقرار کرده اند که سوددهی شان به شدت تحت تاثیر «فروش ضعیف موبایل G5 بوده است».

موبایل پرچمدار V20 فروش موفقی را تجربه کرده است

ال جی همچنین مدعی شده که پرچمدار V20 آن فروش بسیار خوبی داشته و ابراز امیدواری کرده محصولاتی که بعد از کنگره جهانی موبایل امسال (MWC) وارد بازار می شوند به بهبود قابل توجه جایگاه واحد موبایل آن در بازار کمک نمایند.

اما یکی از این اسمارت فون ها G6 است که طبق گزارشات در قیاس با G5 ماژولار پیچیدگی کمتری خواهد داشت. طبق گزارشات همچنین، این موبایل مجهز به یک نمایشگر 5.7 اینچی QHD LCD با نرخ نمایشگر به بدنه بیش از 90 درصد و نسبت تصویر 18 به 9 یا همان دو به یک خواهد بود. با در نظر داشتن آنچه گفته شد انتظار می رود که این پرچمدار نسبت به نسل قبلی خود بیشتر مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

در پایان باید اضافه نماییم که سود عملیاتی ال جی برای سال 2016 برابر با 1.16 میلیارد دلار اعلام شده که نسبت به سال قبل 12.2 درصد افزایش داشته و آنطور که ال جی گفته این موفقیت نیز به خاطر عملکرد موفق آن در بخش لوازم خانگی، محصولات تهویه هوا و تجهیزات سرگرمی خانگی است و این بخش ها به بالاترین سود عملیاتی خود تا به امروز رسیده اند.

منبع: دیجیاتو

203/200

کد خبر: 725851

وب گردی

وب گردی