شارپ برای تولید صفحه نمایش آیفون کارخانه تاسیس می‌کند

سال گذشته بود که فاکس‌کان شرکت شارپ را خریداری کرد. شرکت شارپ از تکنولوژی‌های خوبی در زمینه تولید صفحه نمایش برخوردار بود و حتی صفحه‌های نمایش OLED هم تولید می‌کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ حالا مشخص شده که فاکس‌کان و شارپ قصد دارند بخشی از صفحه‌های نمایش OLEDD مورد نیاز برای ساخت آیفون بعدی را تولید کنند؛ اما از آنجایی ظرفیت تولید نمایشگرهای OLED این شرکت کم است، قرار است این بخش توسعه پیدا کند.

شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که این شرکت قصد دارد یک کارخانه‌ برای تولید نمایشگرهای OLED در آمریکا تاسیس کند. حتی مشخص شده که ارزش این کارخانه به ۷ میلیارد دلار می‌رسد و بین ۳۰ تا ۵۰ هزار شغل به وجود می‌آورد. شایعه شده که آیفون ۸۸ در سه مدل راهی بازار می‌شود که یکی از آن‌ها از صفحه نمایش OLED بهره می‌برد و تغییرات بسیار زیادی هم در مقایسه با مدل‌های قبلی دارد. اپل برای تامین صفحه‌های نمایش OLED با سامسونگ همکاری می‌کند؛ اما به نظر می‌رسد که قصد دارد از آینده این نوع صفحه‌های نمایش را خودش تولید کند. به همین دلیل با همکاری شرکت فاکس‌کان کارخانه‌ی جدیدی را تاسیس می‌کند. آیفون ۸ در شهریور ماه سال آینده معرفی خواهد شد.

منبع: دیجی کالا

203/200

کد خبر: 725858

وب گردی

وب گردی