نماینده مردم همدان در مجلس: زیرساخت‌های دانشگاه آزاد در توسعه همدان اثرگذار است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی همدان می‌تواند در آینده استان همدان نقش‌آفرین باشد.

به گزارش ایسکانیوز؛ امیر خجسته ظهر در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی همدان اظهار کرد: مدیریت مطلوب در دانشگاه آزاد اسلامی و ظرفیتی که در این دانشگاه وجود دارد، موجب شد امکانات و تجهیزات پژوهشی و رفاهی موجود در این دانشگاه از بسیاری از دانشگاه‌های ملی و دولتی سبقت گیرد.

وی تصریح کرد: محور توسعه در هر جامعه‌ای، مراکز آموزشی و فرهنگی است و انتظار ما هم از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، تربیت نیروی متعهد و متخصصی است.

خجسته ضمن تبریک انتخاب ولایتی به‌ عنوان رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: انتخاب ولایتی مبین این موضوع است که رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به دانشگاه آزاد اسلامی به‌ عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی دارد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از زیرساختی مناسب، می‌تواند در توسعه پایدار کشور نقش به سزایی داشته باشد، گفت: امکانات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی همدان می‌تواند در آینده استان همدان نقش‌آفرین باشد و به‌ عنوان یک پایلوت گردشگری میزبان میهمانانی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین شود.

203/200

کد خبر: 725873

وب گردی

وب گردی