مایکروسافت ۲ باندل جدید برای ایکس‌باکس وان معرفی کرد

مایکروسافت تا این لحظه باندل‌های مختلفی برای کنسول ایکس باکس وان اسلیم (Xbox One S) معرفی و راهی بازار کرده است. این شرکت امروز هم دو باندل دیگر برای کنسول نسل هشتمی خودش معرفی کرد. این دو باندل جدید مربوط به بازی‌های Halo Wars 2 و Forza Horizon 3 می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز؛ باندل مخصوص بازی Halo Wars 2 شامل یک کنسول ایکس‌باکس وان اسلیم با یک ترابایت حافظه‌ داخلی می‌شود و باندل مخصوص بازی Forza Horizon 3 هم در دو مدل با ۵۰۰ گیگابایت و ۱۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. کنسول ایکس‌باکس وان اسلیم جدیدترین مدل ایکس‌باکس وان به حساب می‌آید که در مقایسه با مدل اصلی ویژگی‌های بسیار زیاد دارد. این کنسول می‌تواند فیلم‌های ۴K‌‌ به صورت دیجیتالی و دیسکی پخش کند و همچنین از ویژگی HDR هم پشتیبانی می‌کند. از نظر ابعاد هم کوچک‌تر از مدل اصلی است.

مایکروسافت گفته که پیش فروش این باندل‌ها از هم اکنون شروع شده و در تاریخ ۲۹ بهمن ماه هم در سرتاسر دنیا عرضه می‌شوند. براساس اطلاعات منتشر شده این کنسول‌ها با قیمت ۳۴۹ دلار با دو هفته اکانت گلد رایگان راهی بازار می‌شوند. البته مدل ۵۰۰ گیگابایتی باندل Froza Horizon 3 با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار می‌شود. این باندل قبلا در آمریکا عرضه شده بود و حالا قرار است در کشورهای دیگر هم در اختیار گیمرها قرار بگیرد.

منبع: دیجی کالا

203/200

کد خبر: 725917

وب گردی

وب گردی