شرکت گاز مشکل فیش‌های نجومی گاز در استان اردبیل را حل کند

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهای گاز مصرفی در استان مشکل ایجاد کرده و شاهد فیش های نجومی گاز در استان اردبیل هستیم، گفت: شرکت گاز استان در این خصوص از وزارت نفت پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مهندس صدیف بدری در جلسه شورای اداری استان اردبیل ضمن تقدیر از سفر دکتر نوبخت در شرایط نامساعد آب و هوایی به منظور بررسی وضعیت راه آهن اردبیل به استان، گفت: قول هایی که دکتر نوبخت در این سفر داد، عملی شده و ما در این خصوص از دولت تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ۵۸ میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی در میان پیمانکاران راه آهن توزیع خواهد شد، افزود: در این راستا۳۸ میلیارد تومان از بابت طلب پیمانکاران و ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات سالجاری پرداخت می‌شود.

بدری تاکید کرد: در بودجه سال ۱۳۹۶ در بحث راه آهن رشد خوبی نسبت به سالجاری داشته‌ایم، گفت: اسناد خزانه اسلامی نیز ادامه دار بوده و برای سال‌های آتی نیز صادر خواهد شد.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود شورای اداری استان با موضوع برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۱۳۹۶ تشکیل شود، تا فرصت‌های قابل استفاده توسط مدیران مطرح شود.

بدری با بیان اینکه در خصوص ورزش استان باید به دغدغه‌های مردم توجه شود، گفت: میزبانی مسابقات آسیایی والیبال و تلاش برای میزبانی مسابقات جام جهانی فوتسال فرصت مناسبی برای معرفی استان است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختلافات هیئت فوتبال استان با ورزش و جوانان آسیب بزرگی برای فوتبال استان است که خوشبختانه این اختلافات اخیرا در حال حل است، گفت: باید تلاش کنیم تیم فوتبال اردبیل نیز ارتقا یابد.

وی با بیان اینکه بستر وقوع اتفاقاتی همچون پلاسکو در اردبیل نیز وجود دارد، اظهارامیدواری کرد: با تمهیدات مناسب راهکارهای ریشه‌ای برای حل این مشکلات ارائه شود.

بدری با بیان اینکه بهای گاز مصرفی در استان مشکل ایجاد کرده و شاهد فیش های نجومی گاز در استان اردبیل هستیم، گفت: شرکت گاز استان در این خصوص از وزارت نفت پیگیری‌های لازم را انجام دهد

کد خبر: 726048

وب گردی

وب گردی