حکام مرتجع منطقه خلیج فارس نباید قدرت عرض اندام داشته باشند

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: باید دولت و کشور آنقدر قدرت داشته باشند تا اجازه ندهند، حکام مرتجع منطقه خلیج فارس، عرض اندام کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله نور همدانی روز پنجشنبه در دیدار جمعی از اعضای سپاه؛ ‌حکام مرتجع منطقه خلیج فارس به ویژه آل سعود و آل خلیفه را دست ساز غربی ها عنوان و اظهار کرد: باید دولت و کشور آنقدر قدرت داشته باشند تا اجازه ندهند این آل های خود فروخته در منطقه عرض اندام کنند.
وی خاطرنشان کرد: رئیسان آل ها، نوکران آمریکا و اسراییل هستند و برای خوش خدمتی به آنها، اقدام به هر جنایتی علیه ملت خود می کنند.
آیت الله نوری همدانی در بخش دیگر سخنان خود، با بیان اینکه یکی از مسائل مهم در اسلام، تربیت صحیح انسان هاست و دین تاکید فراوانی بر این مساله دارد، افزود: اسلام برای تربیت انسان، اصولی را تعیین کرده، اصل اول داشتن ایمان، اعتقاد و معرفت به خداست.
وی با بیان اینکه اصل دوم در انسان سازی، علم است و انسان جاهل نمی تواند در عرصه کمال قدم بردارد و حرکت کند، گفت: گام سوم در انسان سازی، عقل است؛ عقل غیر از علم است؛ عقل به معنای تشخیص حق از باطل است اما متاسفانه خیلی از افراد علم دارند و بصیرت ندارد.
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه اصل چهارم داشتن مسوولیت و تعهد نسبت به فرد و اجتماع است، خاطر نشان کرد: وحدت و اتحاد مسلمانان از جمله تعهدهای هر مسلمانی است، بنابراین مسلمانان نباید نسبت به سایر مسلمانان دیگر بی تفاوت باشند.
این مرجع تقلید با بیان اینکه اصل دیگر داشتن تقواست، به مساله انقلاب اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) با حرکت خود هیمنه 2 ابر قدرت را در هم شکستند و باعث قیام همه مستضعفان علیه استعمارگرایان شدند.
وی با بیان اینکه یکی از رکن های مهم انقلاب، مردم هستند بر قدرشناسی مسوولان نظام از مردم و رفع مشکلات معیشتی، اشتغال و اقتصاد سالم تاکید کرد.

300/300

کد خبر: 726085

وب گردی

وب گردی