اشتراک ماهانه و ۹.۹۹ دلاری برای اپلیکیشن های غیر رایگان مک با سرویس Setapp

بعد از گذراندن دوره بتای یک ماهه، سرویس جدید اشتراک اپلکیشن های مک، موسوم به «Setapp»، به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار گرفت. با استفاده از این سرویس می توان با انجام پرداخت های ماهیانه، با هزینه ای کمتر از مجموعه ای از اپلیکیشن های مخصوص رایانه های مک اپل بهره برد.

به گزارش ایسکانیوز، این سرویس جدید را می توان جایگزینی برای فروشگاه «App Store» سیستم عامل macOS به حساب آورد که در آن با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار می توان از بیش از ۶۰ اپلکیشن پولی مختلف بهره برد. دسترسی به این نرم افزارها نامحدود و شامل تمام آپدیت های بعدی و پرداخت های درون برنامه ای خواهد بود.

طراحان این سرویس امیدوارند بتوانند با جلب رضایت توسعه دهندگان در آینده نزدیک شمار اپلکیشن های تحت پوشش Setapp را به بیش از ۳۰۰ عنوان افزایش دهند.

برای استفاده از این سرویس کافیست اپلیکیشن اختصاصی آن را روی رایانه مک خود نصب کنید. بعد از این کار یک فولدر در فایندر ظاهر خواهد شد که با کلیک بر روی آن فهرست اپلیکیشن های در دسترس به نمایش درخواهد آمد.

در صورت فعال بودن حساب کاربری، می توان با یک کلیک هرکدام از اپلکیشن ها را نصب و به راحتی استفاده نمود. استفاده از هرکدام از اپ های مورد بحث نیاز به درج اطلاعات ورود دارد، بنابراین در صورت پایان مهلت اشتراک، استفاده از آنها امکان پذیر نخواهد بود.

برای دریافت آپدیت ها نیاز به اتصال اینترنت وجود دارد، اما استفاده از نرم افزارها به صورت آفلاین امکان پذیر است.

توسعه دهندگان Setapp وعده داده اند که ۷۰ درصد درآمد حاصل از فروش اشتراک سرویس خود را بسته به میزان استفاده از اپ ها توسط کاربران، به توسعه دهندگان بپردازند.

اپلیکیشن Setapp را می توان از طریق وبسایت اختصاصی آن و به صورت رایگان دانلود و نصب نمود.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 726129

وب گردی

وب گردی