جایزه کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی در حال تعیین داور است

جایزه کتاب سال علوم و تحقیقات با استقبال رو به رو شده است و علاوه بر ادبیات که محور اصلی آن است، در این دوره در حوزه های فنی و مهندسی و علوم پزشکی نیز آثار پذیرفته خواهد شد.

کرم الله دانش فر، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و دبیر جایزه کتاب سال این دانشگاه درباره دومین دوره این جایزه به ایسکانیوز گفت: جایزه کتاب سال در دو حوزه علوم انسانی و علوم اجتماعی و برای دانشجویان و اساتید برگزار می شود.

وی اضافه کرد: تفاوت این دوره با سال گذشته در این است که محور اصلی جایزه، ادبیات فارسی بود و بر آن تاکید زیادی وجود داشت اما امسال از حوزه علوم انسانی و علوم اجتماعی فراتر رفته است و به حوزه های فنی و مهندسی و علوم پزشکی هم پرداخته خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات دراین باره اضافه کرد: آثار مربوط به حوزه های فنی مهندسی، علوم پزشکی، پایان نامه ها حتما باید از انتشارات دانشگاه آزاد باشند ولی در حوزه های دیگر از تمام انتشارات های سراسر کشور مورد قبول هستند.

دانش فر با اشاره به اینکه استقبال از این جایزه بی نظیر بوده است اظهار کرد: اطلاع رسانی در سطح گسترده در کلیه واحدهای دانشگاه های سراسر ایران انجام شده است و این علاقه مندی را افزایش داده است.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به حضور ناشران در این جایزه بیان کرد: علاوه بر بسط و توسعه ناشران دانشگاه آزاد، از ناشرهای خارج از دانشگاه آزاد هم دعوت شده تا برای تعیین ناشران موفق نیز در این جشنواره شرکت کنند.

دانش فر در پایان گفت: در حال حاضر فرایند جایزه کتاب سال به دنبال تعیین روسای کمیته های تخصصی، در پی تعیین داوران جشنواره هستند.

502

کد خبر: 726230

وب گردی

وب گردی