برگزاری همایش دستاوردهای زیست محیطی در واحد اندیمشک

بعه همت کانون محیط زیست دانشگاه آزاد اسلامی ، دومین همایش سمندر لرستانی و بلوط زاگرس در نمایشگاه دستاوردهای زیست محیطی واحد اندیمشک برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، ابتدا این همایش نماینده انجمن دارستان الوار با اشاره به اهمیت سمندر و بلوط در زندگی انسان ها و تاکید بر اینکه مهمترین مسئله امروز ایران و جهان مسئله محیط زیست و تهدیدهای زیست محیطی است خواستار پیگیری مسئولان شهرستان جهت نجات طبیعت شد.
در ادامه پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک ضمن تاکید بر نقش تعیین کننده انجمن های دوستدار طبیعت و تکیه بر مردم و فرهنگسازی برای حفظ طبیعت عامل وحدت و همیاری را در این زمینه موثر دانست و افزود: مسئولان موظف به حمایت از حرکتهای خوب دوستداران طبیعت هستند و ما تلاش دوچندانی خواهیم کرد تا بتوانیم جاذبه های فرهنگی و گردشگری شهرستان را معرفی نموده و با جذب گردشگران و روشن شدن نقش طبیعت در زندگی مردم روستا ها رغبت آنها برای حفظ گونه های گیاهی و جانوری برانگیزیم و وی از افزایش دو برابری بودجه عمرانی ادارۀ محیط زیست شهرستان خبرداد.
سراج الدین رئیس اداره محیط زیست اندیمشک نیز اطلاعات تکمیلی پیرامون اعتبارات محیط زیست شهرستان را به عرض حاضران رساند.
این همایش با قرائت بیانیه انجمن دارستان الوار و تجلیل از تعدادی از فعالان عرصۀ محیط زیست و اهدای گلدانهای گل طبیعی و نهال هایی از گونه های مختلف به شرکت کنندگان به پایان رسید.

205/200

کد خبر: 726247

وب گردی

وب گردی