نشست کارکنان داروخانه های واحد علوم دارویی با هدف پویایی بیشتر و ارتقای دانش

با هماهنگی و همکاری واحد علوم دارویی، دومین کارگاه آموزشی 8 بهمن ماه سال جاری، با حضور کارکنان داروخانه های تحت پوشش در آمفی تئاتر دانشکده داروسازی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، شهره زند پازندی، مدیر داروخانه های واحد علوم دارویی، محور نشست مذکور، استفاده از اندیشه های خلاق، افزایش راندمان داروخانه ها و بهینه کردن آن بود.

وی در ادامه افزود: همچنین در این کارگاه مطالب مختلف و متنوعی در خصوص شرایط امروز جامعه، انفجار دانش و رشد تکنولوژی، افزایش رقابت بین بنگاههای مختلف اقتصادی و تفاوت بین بنگاههایی که با تکیه بر علم و اطلاعات و کسب مهارتهای بیشتر، شاهد افزایش چشمگیر در درآمدها و ایجاد توسعه در کسب و کار هستند، مطرح شد.

مدیر داروخانه های واحد علوم دارویی گفت: اگر دیگران بهتر ظاهر میشوند، علتش این است که از استعدادها و توانمندیهای طبیعی خود بهتر بهره برداری میکنند، اینان قانون علت و معلول را خوب درک کرده اند. هر کاری را که دیگران انجام داده اند شما هم میتوانید، تنها باید راه آن را یاد بگیرید.

شایان ذکر است در این کارگاه سعی شد تا شرکت کنندگان در بحث و بیان ایده ها و نظرات خود در خصوص مباحث عنوان شده، مشارکت فعالتری داشته باشند تا باعث پویایی بیشتر نشست و ارتقای دانش آموختگان شود.

200/202

کد خبر: 726306

وب گردی

وب گردی