عرضه نمایشگر فوق دقیق دارای انحنا با قابلیت شارژ بی سیم

بازار عرضه نمایشگرهای عریض و فوق دقیق روز به روز در حال گسترش است و ایسوس با عرضه نمایشگر Designo Curve MX۳۴VQ جانی تازه به این بازار بخشیده است.

به گزارش ایسکانیوز، این نمایشگر ۳۴ اینچی از دقت ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار است که در نوع خود کم سابقه است.

نمایشگر مذکور مقعر بوده و دارای انحنای ملایمی است که به کاربران امکان می دهد تصاویر را با جزییات بهتری مشاهده کنند. کاربرانی که در برابر این نمایشگر بنشینند حتی با زاویه دید ۱۷۸ درجه افقی یا عمودی می توانند محتوای تصویر را به خوبی مشاهده کنند.

زمان واکنش نمایشگر مذکور تنها ۴ ثانیه و میزان روشنایی آن برابر با سیصد CD بر متر مربع و نسبت تضاد تصویر یا contrast ratio آن هم ۳۰۰۰:۱ است.

این نمایشگر دارای بلندگوهای دوگانه هشت واتی است. اما شاید جذاب ترین قابلیت آن شارژ بی سیم باشد که فعلا در حال آزمایش برای چند مدل محدود از گوشی های هوشمند است. برای این نمایشگر یک صفحه شارژ بی سیم موسوم به Qi wireless charging pad طراحی شده که در زیر آن قرار می گیرد و با استفاده از آن می توان برخی مدل های سازگار گوشی های هوشمند را نیز شارژ کرد.

در پشت این نمایشگر سه پرت HDMI ۲.۰، پرت DisplayPort ۱.۲a، جک صوتی ۳.۵ میلی متری و ... وجود دارد. یک مدل ۳۷.۵ اینچی از این نمایشگر با دقت ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ پیسکل و با ضریب انحنای ۲۳۰۰R طراحی شده است. قیمت مدل ۳۴۴ اینچی این نمایشگرها هنوز اعلام نشده، اما مدل ۳۷.۵ اینچی ۱۰۹۹۹ دلار قیمت دارد.

200/202

منبع: مهر

کد خبر: 726356

وب گردی

وب گردی