گلکسی اس 8 از نمایشگری با رزولوشن 2960 در 1440 بهره می‌برد

آخرین اخبار منتشرشده در رابطه با گلکسی اس ۸ سامسونگ نشان از این دارند که این گوشی هوشمند به نمایشگری با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰  پیکسل مجهز می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، پس از شکست گلکسی نوت ۷ سامسونگ، این کمپانی کره‌ای تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا نسل جدید پرچم‌دارش را با بهترین مشخصات فنی راهی بازار کند. سامسونگ در نظر دارد پس از حذف حاشیه‌های جانبی که به آن در نسل پیشین گوشی‌های هوشمندش دست یافت؛ حاشیه‌ی بالا و پایین گوشی را نیز با استفاده نکردن از دکمه فیزیکی، حذف کند و نمایشگری بزرگ در گوشی هوشمندش به کار گیرد. بر اساس شنیده‌ها، بیش از ۹۰ درصد مساحت پنل جلویی گلکسی اس ۸ به نمایشگر این محصول اختصاص خواهد یافت.

با توجه به اینکه سامسونگ خود تولید اسنپدراگون ۸۳۵ را بر عهده دارد، گوشی هوشمند این کمپانی اولین محصولی خواهد بود که با استفاده از قوی‌ترین تراشه‌ی کوالکام راهی بازار خواهد شد. گوشی‌های هوشمند دیگری که در قالب پرچم‌دار رونمایی می‌شوند نظیر جی ۶ ال‌جی، یا از اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده می‌کنند یا باید در انتظار عرضه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ از سوی سامسونگ بنشینند.

شنیده‌ها حکایت از این دارند که سامسونگ گلکسی اس ۸ را در دو نسخه راهی بازار خواهد کرد که شامل یک نسخه‌ی ۵.۸ اینچی در کنار نسخه‌ای مجهز به نمایشگر ۶.۲ اینچی تحت عنوان نسخه‌ی پلاس است. آخرین اخبار منتشرشده در رابطه با گلکسی اس ۸ نشان از این دارند که این گوشی هوشمند از نمایشگری با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره خواهد برد که نسبت تصویر آن ۱۸.۵:۹ خواهد بود. این رزولوشن کمی بالاتر از نمایشگر‌هایی با رزولوشن QHD است.

سامسونگ نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود را طی مراسمی در ۹ فروردین‌ماه در شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 726379

وب گردی

وب گردی