بلک‌بری از دوربین گوشی پیکسل گوگل استفاده می‌کند

گوشی بلک‌بری مرکوری قرار است ماه آینده در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود. محصولی که صفحه کلید فیزیکی دارد و از سخت افزار قابل قبولی هم بهره می‌برد.

به گزارش ایسکانیوز؛ حالا در خبرهای جدیدی که از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده، مشخص شده که بلک‌بری قصد دارد از دوربینی که روی گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL شرکت گوگل استفاده شده برای گوشی مرکوری هم استفاده کند.

گفته شده که گوشی بلک‌بری مرکوری از دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد که از سنسور IMX378 سونی بهره می‌برد. دوربین جلوی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است که سامسونگ آن را تولید کرده است. البته این دوربین‌ها کیفیت عکس‌‌های این گوشی را تضمین نمی‌کنند و دلیل نمی‌شود که همان کیفیت دوربین گوشی‌های پیکسل را شاهد باشیم. گوگل علاوه بر اینکه از سنسورهای خوبی برای دوربین گوشی‌های پیکسل استفاده کرده، نرم‌افزار فوق‌العاده‌ای هم برای آن طراحی کرد که کیفیت عکس‌ها و دوربین را افزایش می‌دهد.

شایعات می‌گویند که گوشی مرکوری از صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۶۸۰ پیکسل بهره می‌برد. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ روی آن قرار گرفته که یک پردازنده‌ چهار هسته و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 را در خودش قرار داده است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند می‌توان به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. باتری آن هم ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و اندروید ۷٫۰ هم به عنوان سیستم عامل این گوشی انتخاب شده است.

منبع : دیجی کالا

203/200

کد خبر: 726506

وب گردی

وب گردی