محسن رضایی خواستار اجرای کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شد

پنجمین جلسه کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز، نهم بهمن ماه به ریاست محسن رضایی تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، پنجمین جلسه کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز، نهم بهمن ماه به ریاست محسن رضایی تشکیل شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای این جلسه بر ضرورت انطباق برنامه با سیاست های کلی نظام به ویژه سیاست های کلی برنامه و سیاست های اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و افزود: علاوه بر رفع مغایرت های برنامه ششم با سیاست های کلی نظام که به حذف یا اصلاح برخی مواد این برنامه می انجامد، انطباق برنامه ششم با سیاست های کلی نظام نیز موضوع مهمی است که با هماهنگی دولت و مجلس، راهکارهای لازم برای تحقق آن اتخاذ خواهد شد.

محسن رضایی همچنین با اشاره به موارد مورد بررسی در این جلسه بر اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و مواد مرتبط با آن در برنامه ششم تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به روند آسیب های اجتماعی در کشور، افزایش کنترل های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را با استفاده از ظرفیت برنامه ششم ضروری خواند.

در این جلسه که با حضور آقایان محمد باقر نوبخت، غلامحسین محسنی اژیه، سید مرتضی نبوی، محمدرضا باهنر، مجید انصاری، داود دانش جعفری، قربانعلی دری نجف آبادی، حمیدرضا حاجی بابایی، حسن واعظی، حسین مظفر، علی آقا محمدی ، احمد وحیدی، محمدجعفر منتظری،محمد جواد ایروانی، مصطفی میرسلیم، عادل آذر ، محمد کاظم بهرامی ، داود محمدی و ناصر سراج برگزار شد، درصورت اصلاح بند های د ماده ١١٨ ، قسمت الف بند ٢ ماده ٧، بند الف ماده ٤٩، بندهای ٢، ٦، ٩ و ١٠ ماده ١٠٢، مغایرت های آنها برطرف می شود . همچنین انطباق بندهای یک، ٢، ٧ و ١٠ ماده ١٠٣ با سیاست های کلی نظام با اکثریت آرا به تصویب رسید.

302/300

کد خبر: 726520

وب گردی

وب گردی