اولین تصویر واقعی از گلکسی S8 را ببینید

پس از منتشر شدن طرح‌های شماتیک و چند طرح مختلف از گلکسی S8 امروز اولین تصویر واقعی این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرد. تصویر منتشر شده پشت و روی گوشی را به خوبی نشان می‌دهد و اطلاعات مهمی از این محصول جدید سامسونگ منتشر کرده است.

به گزارش ایسکانیوز؛ با نگاهی به تصویر لو رفته مشخص شده که این گوشی بر خلاف چیزی که قبلا شایعه شده بود، دوربین دوتایی ندارد و از یک سنسور بهره می‌برد. در کنار دوربین فلش دوگانه قرار گرفته است و در سمت دیگر آن هم سنسور تشخیص اثر انگشت را مشاهده می‌کنید. قبلا گفته شده که سنسور تشخیص اثر انگشت این تلفن همراه هوشمند به زیر صفحه نمایش انتقال پیدا کرده که با نگاهی به عکس لو رفته، چنین چیزی را مشاهده نمی‌کنید.

در ادامه مشخص شده که گلکسی S8 از پورت USB Type-C بهره می‌بره و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم روی آن قرار گرفته است.

در کنار تصویر منتشر شده از پشت گوشی، تصویری از روی آن لو رفته که البته اطلاعات زیاد را لو نمی‌دهد. به دلیل اینکه صفحه نمایش خاموش است، متوجه اندازه‌ی آن نمی‌شویم؛ اما در شایعات گفته شده که صفحه نمایش فضای زیادی از سطح گوشی را شامل می‌شود و به همین دلیل سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت گوشی منتقل شده است. به احتمال زیاد سنسور تشخیص عنبیه چشم هم روی این گوشی دیده می‌شود.

منبع: دیجی کالا

203/200

کد خبر: 726524

وب گردی

وب گردی