آیا این تصویر تبلیغاتی نهایی گلکسی اس 8 است؟

گلکسی اس ۸، از آن پرچمدارانی است که ناز زیادی دارد و به این راحتی‌ها روانه بازار نمی‌شود، به همین دلیل بازار شایعه و حواشی این گوشی پرچمدار داغ است، در همین بین شاهد انتشار تصویری هستیم که ظاهرا تصویر نهایی تبلیغات گلکسی اس ۸ سامسونگ است.

به گزارش ایسکانیوز؛پیش‌بینی می‌شود سامسونگ هر چه در چنته دارد را در گلکسی اس ۸ به کار خواهد گرفت تا پرچمدار جدید سامسونگ شایستگی کامل بدست گرفتن بیرق گوشی‌های همراه هوشمند سامسونگ را داشته باشد، از طرف دیگر از آنجایی که حدود دو ماه تا رونمایی این گوشی پرچمدار و مورد انتظار، زمان باقی مانده است، شاهد درز اطلاعات و شایعات زیادی از گلکسی اس ۸ سامسونگ هستیم.

اگر با اخبار موبایل و شایعات حواشی آن آشنا باشید، حتما به خوبی می‌دانید که خیلی هم نمی‌توان روی شایعات منتشر شده حساب باز کرد، اما این بار ظاهرا قضیه فرق می‌کند و با تصویری طرف هستیم که از قرار معلوم تصویر واقعی تبلیغات گلکسی اس ۸ سامسونگ است.

نکته‌ای که در این تصویر جالب به نظر می‌رسد، شباهت‌های گلکسی اس ۸ با تصاویری است که پیش از این به این گوشی نسبت داده می‌شد، به این ترتیب می‌‌توان بیشتر به صحت واقعی بودن این تصویر پی‌برد، در این تصویر شاهد قاب پشتی گلکسی اس ۸ نیز هستیم، در قسمت پشت گلکسی اس ۸، سنسور دوربین در کنار فلش و سنسور تشخیص اثر انگشت خود‌نمایی می‌کند.

از طرف دیگر قسمت‌ جلوی گلکسی اس ۸ که در این تصویر به چشم می‌خورد، با آنچه در گذشته در خصوص پنل شیشه‌ای جلوی گلکسی اس ۸ به بیرون درز پیدا کرده بود تفاوت دارد.

مقرر شده است گلکسی اس ۸ دقیقا دو ماه و یک روز دیگر در تاریخ نهم فروردین ماه سال آینده رونمایی شود و اول اردیبهشت ماه سال آینده نیز رسما راهی کارزار گوشی‌های هوشمند پرچمدار شود، به این ترتیب با توجه به حساسیت بالایی که این گوشی پرچمدار در میان مخاطبین دارد، به احتمال زیاد تا رونمایی گلکسی اس ۸ شاهد درز تصاویر بیشتری از پرچمدار بعدی سامسونگ خواهیم بود.

منبع: فارنت

203/200

کد خبر: 726537

وب گردی

وب گردی