آپدیت جدید نسخه 7.1.1 اندروید مفهومی سونی برای موبایل اکسپریا X منتشر شد

انتشار نسخه نهایی اندروید نوقا برای موبایل های وعده داده شده، سونی برنامه اندروید مفهومی (آزمایشی) نسخه 7.1.1 را در اختیار کاربران داوطلب موبایل اکسپریا X و چند مدل دیگر قرار داده است.

به گزارش ایسکانیوز، شب گذشته به روز رسانی جدیدی برای این سیستم عامل منتشر شده که قابلیت های کوچک اما کاربردی را به رابط کاربری سبک سونی اضافه کرده است.

اگر به خاطر داشته باشید سونی در نسخه پنجم و قبل تر سیستم عامل اندروید قابلیت مدیریت باتری بسیار مفیدی به نام Stamina Mode ارائه کرده بود، اما در مارشمالو به خاطر سیستم Doze پیش فرض اندروید تا حدودی حذف گردید.

ژاپنی ها یک بار دیگر استامینا مود را در اندروید نوقا به موبایل های اکسپریا برگردانده است، اما مکانیزم جدید کاربرد پیشین را ندارد و تفاوت های فاحشی در آن دیده می شود.

اما بخش جدید سونی که تحت عنوان Battery Saver در اختیار اعضای برنامه اندروید مفهومی اکسپریا X قرار گرفته قابلیت های مشابه و مفیدتری را ارائه کرده است.

با استفاده از این سیتم کاربر می تواند فعال شدن خودکار سیستم کاهش مصرف باتری و غیر فعال کردن وای-فای، بلوتوث و هر آنچه پرمصرف محسوب می شود را مدیریت نماید.

در کنار این بخش می توان به اضافه شدن گزینه دسترسی سریع به دوربین و همینطور امکان برقراری تماس تلفنی باکیفیت بر بستر 4G LTE برای برخی از اپراتورهای اروپایی نیز اشاره نمود.

نسخه نهایی اندروید 7.1.1 سونی احتمالاً ماه آینده برای پرچمداران خانواده اکسپریا منتشر خواهد شد.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 726594

وب گردی

وب گردی