تبلت ویندوزی سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک تر شد

سامسونگ در اوایل سال گذشته میلادی از اولین نسل تبلت های ویندوزی خود برای رقابت با سرفس مایکروسافت رونمایی کرد. حال به نظر می رسد که نسل دوم تبلت مذکور با دریافت مجوز وای فای، یک قدم به رونمایی و عرضه رسمی نزدیک تر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، تبلت ویندوزی سال گذشته سامسونگ گلکسی تب پرو S نام داشت که طبق روند نامگذاری کره ایها می بایست انتظار نام گلکسی تب پرو S2 را از نسل دوم داشته باشیم.

گفتنی است، تبلت مذکور در چهار نسخه مختلف با شماره مدل های SM-W728، SM-W727، SM-W723 و SM-W720 شناخته می شود و دور از انتظار نیست که برخی از این مدل ها از بستر اتصال به شبکه LTE پشتیبانی کنند. اما همانطور که در تصویر مشاهده می شود مدل SM-W727V نسخه ای مبتنی بر وای فای خواهد بود.

لازم به ذکر است، در حال حاضر اطلاعات بسیار محدودی پیرامون مشخصات سخت افزاری این تبلت در دسترس بوده اما به نظر می رسد که به یک صفحه نمایش 12 اینچی سوپر آمولد با رزلوشن 2160 در 1440 پیکسل و آخرین نسل از پردازنده های اینتل Core M مجهز باشد.

ممکن است سامسونگ از نسل بعدی تبلت های مجهز به ویندوز 10 خود در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کند. همچنین انتظار می رود غول تکنولوژی کره تبلت گلکسی تب S3 را نیز در همان زمان معرفی کند.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 726706

وب گردی

وب گردی