چهاردهمین نشست شورای تخصصی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر برگزار شد

چهاردهمین نشست شورای تخصصی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور روسای واحدهای دشتستان، اهرم و دلوار در واحد بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تسلیت به خانواده آتش‌نشان شهید حادثه ساختمان پلاسکو، گفت: حادثه پلاسکو، حادثه‌ای هشدار دهنده و تأثر برانگیز بود.

انسیه ماهینی با اعلام آمادگی دانشگاه به عنوان متولی تربیت و تعلیم نیروی متخصص در کشور اظهار کرد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی باید با فرهنگ‌سازی و برگزاری کلاس‌های آموزش همگانی، آحاد جامعه را آماده مقابله با حوادث احتمالی کنیم.

محمود قدرتیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم هم با بیان اینکه این واحد در شهرستان اهرم یکی از ارکان اصلی فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شود، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی عرصه فعالیت‌های سخت و رسیدن به قله‌‌های ترقی است.

رئیس واحد دشتستان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این واحد در راستای مصوبات شورای زنان فرهیخته استان، گفت: حرکت در مسیر اعتلای جایگاه زنان دانشگاهی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در جامعه امروز است.

داوود یحیایی با بیان اینکه زنان همواره در هر حرکت مهم اجتماعی در کشور حضوری چشم‌گیری داشتند، اظهار کرد: نباید اجازه داد که بانوان در حاشیه عرصه‌های مختلف جوامع قرار گیرند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دلوار با تاکید بر اینکه یکی از معیارهای سنجش درجه توسعه‌یافتگی یک کشور میزان اهمیت و اعتباری است که زنان در آن کشور دارند، گفت: ما بر این باوریم که بانوان توانمند، می‌توانند با حضور در پست‌های مدیریتی در مسیر پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی نقش مؤثری داشته باشند.

قاسم کریمی ادامه داد: باید زمینه برای فعالیت و اشتغال زنان در زمینه‌های مختلف را فراهم کنیم.

در این نشست درباره برگزاری همایش داخلی علوم تربیتی و مطالعات زنان، برگزاری نشست علمی بهداشت دهان و دندان، برگزاری کلاس هیدروتراپی در استخر هوایی و... برنامه‌ریزی شد.

203/200

کد خبر: 726723

وب گردی

وب گردی