بیش از 200 دانشجوی واحد یزد به مشهد اعزام می‌شوند/ برگزاری جلسه کارگروه فضای مجازی

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: بیش از200 نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی در ایام الله دهه مبارک فجر در قالب 4 اردوی فرهنگی زیارتی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز؛حجت‌الاسلام کمال خواجه‌پور با بیان اینکه این اردو با هدف ایجاد حس تعاون و همفکری میان دانشجویان، تقویت روحیه معنوی و نشاط و ارتقای سطح آگاهی و معرفت دانشجویان نسبت به معارف اهل بیت به ویژه مقام حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این اردو و اردوهایی نظیر آن، یکی از تأثیرگذارترین برنامه های فرهنگی این واحد دانشگاهی است.

وی از اعزام دانشجویان متأهل این دانشگاه همراه با خانواده با هزینه بسیار کم به مشهد مقدس خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد در راستای تسهیل ازدواج دانشجویی امکانات خوبی از قبیل وام ازدواج و معرفی دانشجویان به موسسه شفا با تخفیف 50 درصد برای استفاده از امکانات آن موسسه در راستای تسهیل در امر ازدواج در نظر گرفته است.

نخستین جلسه کارگروه فضای مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد.

محمدحسین مطهریان، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از برگزاری اولین جلسه کارگروه فضای مجازی در این واحد دانشگاهی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که برگزاری منظم جلسات گامی مؤثر در راستای فرهنگ سازی در حوزه فضای مجازی در دانشگاه باشد.

203/200

کد خبر: 726784

وب گردی

وب گردی