قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثاگران: حضرت امام خمینی(س)متکی به هیچ قدرت خارجی نبود

کارکنان کارمندان و نمایندگان تشکل های ایثارگری بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در حرم مطهر امام خمینی س با آرمان های امام راحل و انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان، در آستانه سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی صبح روز یک شنبه 10 بهمن ماه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با نثار تاج گل با آرمان های امام راحل تجدید عهد کردند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سخنرانی در حرم مطهر ضمن درود و صلوات بر روح پرفتوح امام و شهدا گفت: در محضر امام بزرگوار اعلام می کنیم که خادمان ایثارگران هستیم و تا پایان این راه تحت رهبری مقام معظم رهبری آرمان های انقلاب را حفظ خواهیم کرد تا این انقلاب به دست حضرت مهدی (عج) برسد.

انصاری در ادامه افزود: ایثارگران عاشق امام راحل بودند و به فرمان ایشان کشور، اسلام و ولایت فقیه جاودان مانده است.حضرت امام خمینی(س)تنها رهبری بود در تاریخ و جهان که انقلاب اسلامی را پایه ریزی کرد و به ثمر نشاند ایشان یک دهه نیز انقلاب را راهبری و هدایت کرد.کمتر انقلابی در جهان دیده می شود که این ویژگی ها را همزمان داشته باشد.

وی تصریح کرد:با به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران اسرائیل غاصب اعلام کرد که زلزله ای در جهان رقم خورده است و امروز با مقاومت منجر به سقوط اسرائیل خواهیم شد. زیرا این انقلاب متکی به خدا و ارزش های اسلامی است که با پشتیبانی مردم به ثمر نشست.

انصاری با اشاره به اینکه امام راحل یک رهبر مجتهد و مرجع تقلید بود،اظهار داشت:حضرت امام خمینی(س)متکی به هیچ قدرت خارجی نبود و با توسل به خدا وهمت مردم انقلاب را به پیروزی رساند.ایران اسلامی امروز به عنوان یک قدرت،قطب و الگو مطرح در منطقه و جهان مطرح است.دشمن وقتی نتواست با جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را ساقط کند به داعش پناه برد تا با اعمال وحشیانه اش چهره اسلام را خدشه دار کند.ولی راه انقلاب و امام با اتحاد،همبستگی،وحدت کلمه و حفظ روحیه انقلابی ادامه دارد.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه فقدان یار دیرین امام ضایعه ای تلخ برای ملت ایران و انقلاب اسلامی به شمار می رود خاطر نشان کرد:امسال با ضایعه فقدان از دست دادن آیت الله هاشمی رفسنجانی رو به رو شدیم و در محضر امام راحل به روح پرفتوح ایشان،فرزند گرامی امام و یار دیرین امام فاتحه ای هدیه می کنیم.

300/300

کد خبر: 726864

وب گردی

وب گردی