اخوان به تیم ملی تنیس اضافه شد/ پاداش شایسته برای برد پاکستان

البرز اخوان به سایر ملی پوشان حاضر در ترکیب تیم اعزامی به دیویس کاپ برای دیدار با پاکستان ملحق شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، با اعلام سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان البرز اخوان به سایر ملی پوشان حاضر ملحق می‌شود.

تیم ملی تنیس کشورمان فردا (11 بهمن ماه) با هدف حضور در رقابت‌های تنیس دیویس کاپ راهی پاکستان می شود که با نظر سرمربی تیم ملی البرز اخوان نیز به همراه سایر ملی پوشان به این کشور اعزام می‌شود.

انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، حمیدرضا نداف، البرز اخوان و امیر حسین بادی ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های دیویس کاپ هستند.

همچنین مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان از اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس کشورمان پیش از اعزام به پاکستان بازدید و اعلام کرد: پاداش ویژه برای هر پیروزی در مسابقات گروه دو آسیا و اقیانوسیه مقابل پاکستان به ملی پوشان اهداء می‌شود.

تیم ملی تنیس کشورمان از 15 لغایت 17 بهمن ماه در زمین های هارد کورت در گروه رو آسیا و اقیانوسیه به مصاف تیم ملی پاکستان می‌رود.

تیم ملی تنیس کشورمان در صورت کسب پیروزی در این دیدار به مصاف برنده تیم های هنگ کنگ و ویتنام می رود و در صورت شکست با بازنده این دیدار مسابقه خواهد داد.

سرپرستی تیم ملی تنیس کشورمان بر عهده قاسم کردی است، سعید احمدوند به عنوان سرمربی ملی پوشان را همراهی می کند و سیف الله بهزاد پور به عنوان مربی، مصطفی عطلایی به عنوان مربی بدنساز و دکتر مهرشاد پورسعید به عنوان پزشک تیم حضور دارند.

604/601

کد خبر: 726911

وب گردی

وب گردی