کاهش تیراژ تولید و بیکاری کارگران در پنج کارخانه شرکت جنرال موتورز

آخرین گزارش‌ها حاکی از حذف شیفت‌های کاری در کارخانه‌های دیترویت-همترک و توقف موقت تولید در دیگر کارخانه‌های شرکت جنرال‌موتورز هستند.

به گزارش ایسکانیوز، برنامه‌ی شرکت جنرال‌موتورز در راستای کاهش تیراژ تولید و بهبود رشد و سرمایه‌گذاری در مدل‌های دیگر، تغییر پیدا کرده است.

طبق گزارش دیترویت‌نیوز، این شرکت شیفت کاری دوم خود در کارخانه‌ی دیترویت-همترک را حذف خواهد کرد که موجب بیکاری ۱۱۹۲ نفر از کارگران خواهد شد. سخن‌گوی جنرال‌موتورز اعلام کرد که این شرکت قصد دارد به‌طور موقت تولید خود را در پنج کارخانه‌ و به‌مدت ۳ هفته متوقف کند. این تصمیم، زندگی کاری ده هزار کارگر مشغول در کارخانه‌های ایالات میشیگان، کانزاس، اوهایو و کنتاکی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در حال حاضر، این کارخانه‌ها به ساخت خودروهایی چون بیوک لاکراس (LaCrosse)، کادیلاک CTS ،CT6 و ATS، شورلت ولت، کروز، ایمپالا، مالیبو، کامارو و کوروت مشغول هستند.

موجودی شرکت تا پایان ماه نوامبر، ۸۷۴ هزار دستگاه می‌شود که شاهد افزایش ۱۸۲ هزار واحدی تولید خودرو نسبت به زمان مشابه در سال گذشته هستیم. شدت این موضوع از زمان بحران ورشکستگی در سال ۲۰۰۸ به بالاترین حد خود رسیده است.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 726919

وب گردی

وب گردی