آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) یک تکیه‌گاه مردمی و یک لنگر تعادلی برای ایران بود / تصویب بودجه 164 میلیارد تومانی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان

چهاردهمین جلسه هیات امنای استان لرستان به منظور تصویب بودجه 96 این استان، صبح امروز به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ میرزاده در ابتدای این جلسه ضمن ادای احترام به روح بلند آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره)، یاد و خاطره بزرگمرد ایران را گرامی داشت و گفت: طی سالها همکاری و همنشینی، از ایشان درس قرآن، علم و اخلاق گرفتم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: آیت الله هاشمی به عنوان یک نماد مقبول تفکر اجتماعی، درواقع یک تکیه‌گاه مردمی و یک لنگر تعادلی برای ایران بود که ردپای پرصلابت مدیریتی ایشان در همه حوزه ها نمایان است. شخصیت چندبعدی و چندوجهی ایشان باعث شده بود علاوه بر مدیریت اجتماعی و سیاسی، دانشمندی سطح بالا در زمینه قرآن باشند و به عنوان قرآن‌پژوهی برجسته شناخته شوند.

میرزاده با بیان اینکه مسئولیت های بزرگ نظام برعهده آیت الله هاشمی بوده است، اظهار داشت: هرجا کار سختی در نظام بود، برعهده آیت الله هاشمی گذاشته می شد. چنین فردی با این ویژگی های بالا، بسیار مهربان و متواضع بود.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی تاثیر بالایی در استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران داشت، گفت: در تاریخ معاصر ایران، کمتر کسی با این عمق نفوذ را می شناسیم که بسیاری از نهادهای نظام را نهادینه کرد و نقشی تعیین کننده در تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه داشت.

دکتر میرزاده با اشاره به نقش آیت الله هاشمی در تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یادگار آیت الله هاشمی است که با دوراندیشی و دلسوزی ایشان نسبت به مردم، تاسیس شد و امروز با تاثیرات بسیاری که در زمینه های اجتماعی، علمی و فرهنگی ایران دارد، صدقه ای جاریه برای روح بلند ایشان است.

وی افزود: محبت و مودت مردم ایران نسبت به آیت الله هاشمی به دلیل همین اخلاص و دلسوزانه کار کردن ایشان بود.

گفتنی است در پایان جلسه هیات امنای استان لرستان، بودجه این استان شامل 164 میلیارد تومان از حیث منابع و مصارف و 137 میلیارد تومان از حیث درآمد و هزینه، به تصویب اعضا رسید.

203/200

کد خبر: 726925

وب گردی

وب گردی