پروژه جمع سپاری موبایل ZTE Hawkeye احتمالاً منتفی خواهد شد

کمپانی ZTE رسماً عنوان کرد که اشتباه کرده و مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای موبایل Hawkeyee برای موفقیت در مراجع جمع سپاری کافی نیست.

به گزارش ایسکانیوز، به همین سبب حالا مدیران چینی می گویند احتمالاً پروژه کیک استارتر این موبایل 200 دلاری را کنسل خواهند کرد و دیوایسی قدرتمند جایگزین می شود.

ZTE می تواند مشخصات سخت افزاری موبایل فعلی را ارتقا ببخشد، اما کیک استارتر به خاطر صرف شدن هزینه مردمی اجازه تغییر قیمت را به شرکت مربوطه نمی دهد.

بنابراین چون تجهیز Hawkeye به چیپستی قدرتمند و بدون افزایش قیمت زیان مالی قابل توجهی همراه خواهد داشت، ZTE مجبور است آن را به طور کامل منتفی کرده و پول های پرداخت شده را به کاربران برگرداند.

«جف ئی» نایب رئیس واحد برنامه ریزی ZTE در گفتگوی اخیرش اظهار کرده «اهالی بیش از 170 کشور در جمع سپاری های کیک استارتر مشارکت می کنند. به خاطر همین ما موبایلی میان رده را انتخاب کردیم تا توسط تمام مردم جهان قابل خریداری باشد.»

اما استقبال ضعیف از کمپین کیک استارتر Hawkeye نشان داد مردم انتظار مشخصات سخت افزاری بهتری را دارند و طی نظرسنجی که در انجمن رسمی ZTE برپا شده، اغلب کاربران خواستار تعویض چیپست این موبایل با اسنپدراگون 835 هستند.

سرنوشت این تلفن هوشمند هنوز به طور حتم مشخص نیست، اما احتمال منتفی شدن پروژه کیک استارتر و ارائه آن با سخت افزار بهتر و البته قیمت بالاتر وجود دارد.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 727002

وب گردی

وب گردی