موضوعاتی از قبیل مناطق آزاد ماکو و مرز های مختلف  استان ارومیه می تواند در حوزه گردشگری مطرح باشد

عزیز جوانپور هروی گفت: برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برای ورود به حوزه گردشگری می تواند شروع خوبی برای بحث گردشگری هم برای استان ارومیه و هم برای کل کشور باشد.

عزیز جوانپور هروی رییس دانشگاه آزاد ارومیه در گفت و گو با ایسکانیوز در رابطه با نشستی که هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با مدیر عامل شرکت گردشگری دانشگاه آزاد در روز گذشته داشت گفت: ما سفری با مسئولان امور گردشگری دانشگاه آزاد برای بررسی ظرفیت های گردشگری استان آذربایجان غربی، ساختمان های مازاد دانشگاه و این که این استان چه ظرفیت هایی در بخش گردشگری دارد، داشتیم، تا هم در حوزه گردشگری آموزشی و هم در حوزهای مختلف گردشگری صحبت هایی داشته باشیم. سازمان گردشگری دانشگاه آزاد بررسی هایی در استان ها انجام می دهند تا برای انتخاب ساختمان های مازاد دانشگاه آزاد به عنوان ظرفیتی برای گردشگری تصمیم گیری کنند.

او گفت: پس از برگزاری جلسه بین هیات رییسه دانشگاه آزاد واحد ارومیه و سازمان گردشگری، مسئولین سازمان گردشگری دانشگاه آزاد با تاکید بر فرصت های گردشگری استان ارومیه، نقاط ضعف و قوت طرح را بررسی کردند. همچنین در رابطه با اهداف گردشگری در کل کشور نیز نظراتی بیان شد.

وی افزود: این جلسه یک جلسه مشورتی بود که بسیار مفید بود و می تواند شروع خوبی برای بحث گردشگری هم برای استان ارومیه و هم برای کل کشور باشد. موضوعاتی از قبیل طبیعت، مناطق آزاد ماکو و مرز های مختلفی که می تواند گردشگران بسیاری را به خود جذب کند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جوانپور در پایان اظهار کرد: امیدواریم این جلسه برای استان مفید باشد و بتوانیم ظرفیت های لازم را برای فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان ایجاد کنیم.

504500

کد خبر: 727023

وب گردی

وب گردی