نسل چهارم موبایل گلکسی Xcover به زودی از راه می رسد

کمپانی سامسونگ هر سال تعداد بی شماری موبایل متنوع معرفی و به بازار عرضه می کند، تا جایی که شاید گاهی اوقات برخی از آنها را به کلی به دست فراموشی بسپاریم.

به گزارش ایسکانیوز، آخرین تلفن هوشمندی که تحت سری نه چندان نام آشنای گلکسی Xcover عرضه شده به ابتدای تابستان سال گذشته بر می گردد. از آنجایی که سامسونگ بنا به دلایلی برای این خانواده چرخه 2 ساله عرضه را در نظر گرفته است، بنابراین می توان اوایل سال آینده منتظر نسل جدیدی از آن بود.

در همین راستا به نظر می رسد Xcover 4 تاییدیه اتحادییه وای-فای را کسب کرده و یک گام به معرفی و عرضه نهایی نزدیک تر شده است.

این موبایل با نام رمز SM-G390F در سامانه اینترنتی وای-فای رویت شده که دقیقاً از همان الگوی اسم تجاری نسل قبلی یعنی SM-G388F پیروی نموده است.

گفتنی است، اطلاعات مندرج در این صفحه نشان می دهد تلفن هوشمند مورد بحث به صورت پیش فرض همراه با سیستم عامل اندروید نوقا روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ امکان رونمایی از پرچمدار مورد انتظارش یعنی گلکسی S8 در MWC 2017 را رد کرده، در نتیجه احتمال معرفی چند مدل میان رده متفاوت مانند همین Xcover 4 بیشتر وجود دارد.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 727162

وب گردی

وب گردی