اعطای جوایز انجمن بازیگران آمریکا در فضای ضد ترامپی

جوایز انجمن بازیگران آمریکا ۲۰۱۷ در فضایی ضدترامپ به برندگانش اعطا شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از گاردین، «دنزل واشنگتن»، «اما استون» و بازیگران «چهره‌های پنهان» موفق شدند مهم‌ترین جوایز این دوره از جوایز انجمن بازیگران آمریکا (SAG) را از آن خود کنند.

«تاراجی بی. هنسون»، بازیگر فیلم برنده جایزه «چهره‌های پنهان» وقتی روی سن آمد،‌ گفت: داستان فیلم ما درباره اتحاد است و درباره این که وقتی ما تفاوت‌هایمان را کنار می‌گذاریم چه اتفاقی می‌افتد... عشق برنده می‌شود.

«ماهرشالا علی»، بازیگر سیاه‌پوست فیلم برگزیده «مهتاب» که جایزه انتخاب منتقدین را کسب کرده و در جوایز «گلدن گلوب» هم نامزد شده، برای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل روی صحنه آمد و در یک سخنرانی احساسی به تشرف خود به دین اسلام اشاره کرد و گفت: مادر من یک روحانی مسیحی است و من مسلمانم. وقتی به او گفتم ۱۷ سال پیش به اسلام روی آورده‌ام، همه چیز را به هم نریخت. بلکه ما این چیزها را کنار گذاشتیم و همدیگر را ملاقات می‌کردیم. من می‌توانستم او را ببینم و او من را. ما همدیگر را دوست داریم. این عشق رشد کرده و آن مسائل کوچک شده. این مسائل خیلی هم مهم نیستند.

«دیوید هاربر» که در «چیزهای عجیب و غریب» نقش «جیم هوپر» را ایفا کرده، نیز در سخنرانی خود گفت: ما به انسان‌های غریب و دورافتاده پناه می‌دهیم،‌ به آن‌هایی که خانه و کاشانه‌ای ندارند. ما هیولاها را شکار می‌کنیم و وقتی در میان تزویر و خشونت برخی افراد یا نهادها گم شده‌ایم، ‌درست مثل فرمانده «جیم هوپر» توی صورت افرادی مشت می‌کوبیم که سعی می‌کنند آنچه ما برای خودمان و افراد به حاشیه رفته متصور شده‌ایم، را تخریب کنند.

«سارا پائولسون» که جایزه بهترین بازیگر زن بخش تله‌فیلم یا مینی‌سریال‌ها را در دست داشت،‌ پس از درخواست کمک از مردم برای انجمن آزادی‌های شهری آمریکا (ACLU) اظهار داشت: برای حمایت از حقوق و آزادی‌های مردم سرتاسر کشور به این اتحادیه کمک کنید. سکوت در این زمان دیگر طلا نیست.

«برایان کرنستون»، هنرپیشه سرشناس تلویزیونی و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد مینی‌سریال یا تله‌فیلم در مراسم شب گذشته نیز با لحنی مملو از کنایه و توهین برای «دونالد ترامپ» آرزوی موفقیت کرد!

«جان لیتگو» که برای بازی نقش «وینستون چرچیل» در سریال «تاج» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر سریال‌های درام شد، از «مریل استریپ» بابت سخنرانی ضدترامپ او در مراسم «گلدن گلوب» تشکر کرد و افزود: تاکتیک‌های زورگویانه «ترامپ» دقیقا نمایانگر افکار او هستند.

فهرست برندگان بخش‌های مختلف بیست‌وسومین دوره جوایز انجمن بازیگران آمریکا به شرج زیر است:

بهترین بازیگر زن نقش اصلی در سریال‌های کمدی:
«جولیا لوئیس ـ دریفوس» برای «معاون»

بهترین بازیگر مرد نقش اصلی در سریال‌های کمدی:
«ویلیام اچ. میسی» برای «بی‌شرم»

بهترین گروه بازیگری در سریال‌های کمدی:
«نارنجی سیاه جدید است»

بهترین بازیگر زن نقش مکمل:
«وایولا دیویس» برای «حصارها»

بهترین بازیگر مرد نقش مکمل:
«ماهرشالا علی» برای «مهتاب»

بهترین باریگر زن مینی‌سریال یا تله‌فیلم:
«سارا پائولسون» برای «مردم علیه بار او.جی سیمپسون»

بهترین بازیگر مرد مینی‌سریال یا تله‌فیلم:
«برایان کرنستون» برای «تمام طول راه»

بهترین بازیگر مرد سریال‌های درام:
«جان لیتگو» برای «تاج»

بهترین بازیگر زن سریال‌های درام:
«کلر فوی» برای «تاج»

بهترین گروه بازیگری در سریال‌های درام:
«چیزهای عجیب و غریب»

بهترین بازیگر زن نقش اصلی:
«اما استون» برای «لالالند»

بهترین بازیگر مرد نقش اصلی:
«دنزل واشنگتن» برای «حصارها»

بهترین اجرای جمعی:
«چهره‌های پنهان»
منبع: ایسنا
501500

کد خبر: 727171

وب گردی

وب گردی