پژمان بازغی: استفاده نکردن جشنواره از افراد مورد تایید انجمن منتقدان،  دلیل بر قهر کردن نمی شود

پژمان بازغی با انتقاد از منتقدان به دلیل حضور کمرنگ در جشنواره فیلم فجر، گفت: همه ما اهالی سینما انگشت های یک دست هستیم، چرا باید میدان را خالی کنیم.

پژمان بازغی در فیلم «خانه دیگری» نقش سهیل را ایفا کرده است، او که دیروز در نشست خبری این فیلم در کاخ جشنواره حضور پیدا کرده بود، درباره نقشی که در این فیلم بازی کرده است به ایسکانیوز، گفت: سهیل، در واقع بخشی مهم از نماد مدرنیته در مملکت ما است. عده ای معتقدند که این نقش تکلیفش در فیلم مشخص نبود اما به نظرم بسیار واضح بود و سهیل مردی بود که در فیلم نمی خواست از زنش کم بیاورد و معتقد بود چون همسرش قدرتمند است او هم باید قدر باشد.
او در پاسخ به این سوال که چرا شما از منتقدان در نشست خبری انتقاد کردید در حالی که آنها معتقدند که خواسته هایشان در جشنواره برآورده نشده به همین دلیل در این رویداد حضور نمی یابند و چرا شما هم به عنوان شخصی از بدنه سینما از آنها حمایت نمی کنید، گفت: همه ما اهالی سینما انگشت های یک دست هستیم و چرا باید میدان را خالی کنیم. اینکه دبیرخانه جشنواره از افراد مورد تایید این انجمن استفاده نکرده است دلیل بر قهر کردن نمی شود، باید بگویم که درباره اختلاف بین برگزار کنندگان جشنواره فیلم فجر و انجمن منتقدان من تصمیم گیرنده نیستم اما انتظارم این است که منتقدان در جشنواره حضور پیدا کنند و فیلم ها را ببینند.
به گزارش ایسکانیوز، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پدری به نام حبیب اله که در سال های آخر عمر تصمیم گرفته به خانه آبا و اجدادی اش برگردد. او خانواده اکرم، از اقوام دورش را برای پرستاری و مراقبت از خود به این خانه دعوت کرده تا با او زندگی کنند. در این میان، خوشی ها و ناخوشی های این خانواده زندگی حبیب اله و دختر و دامادش را تحت الشعاع قرار خواهد داد ….

در این فیلم بازیگران و هنرمندانی چون گوهر خیراندیش ، لیلا زارع ، پژمان بازغی ، مهنوش صادقی ، روشنک گرامی ، متین ستوده ، علیرضا جعفری ، رابعه مدنی ، پیمان یونسی ، امیرجمشید صادقی ، ناصر هاشمی بازی کرده اند.

501500

کد خبر: 727227

وب گردی

وب گردی