زیدان: به دیدارهای جام حذفی فکر نمی کنیم

سرمربی تیم اول شهرمادرید گفت: فقط به بازی های پیش رو فکر می کنیم و باید از این فرصت استفاده کنیم و امتیازات کامل را به دست آوریم.

به گزارش ایسکانیوز، سرمربی رئال مادرید پس از برد قاطعانه تیمش مقابل رئال سوسیه داد در مورد وضعیت حال حاضر تیمش صحبت کرد.

زیدان در ابتدا و درمورد بازی عقب افتاده با والنسیا گفت: برای پیروزی بر والنسیا باید هرکاری را که لازم است انجام دهیم اما فعلا به آن بازی فکر نمی کنیم. بعد از روزهای سختی که داشتیم موفق شدیم موقعیتمان را در صدر جدول محکمتر کنیم. این پیروزی با کلین شیت همراه بود و شب خوبی را پشت سرگذاشتیم. ما برای تماشاگران‌ خوشحالیم. بعضی‌وقت‌ها صدای سوت ها ما را ناراحت می کند اما آن ها در این بازی عالی بودند و بازیکنان هم به این حمایت‌ها نیاز داشتند.

زیدان در خصوص باخت سویا و تساوی بارسا د راین هفته گفت: امتیاز از دست دادن رقبا باعث بیشتر شدن انگیزه‌ ما می شود. قصد ندارم در مورد حریفانمان صحبت کنم. مساله مهم برای من، تیم خودم است. زدن سه گل و گل نخوردن برای من اهمیت دارد.

سرمربی رئال در مورد عملکرد بازیکنانش اضافه کرد: از عملکرد کواچیچ رضایت دارم. متئو هر بار که فرصت بازی پیدا می کند عملکرد فوق العاده ای دارد. او از قدرت بالایی برای پیشرفت برخوردار است.

زیدان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید درمورد سوت هایی که علیه رونالدو زده می شود، چه نظری دارد، گفت: می بینم که کاملا جدی هستید بنابراین فقط به شما لبخند می زنم!

زیزو در ادامه و در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: مودریچ از هفته‌ آینده برمی گردد اما روزش را دقیقا نمی دانم. هدف ما این است که هرچه زودتر به تیم ملحق شود. خامس هم هفته‌ آینده به تیم اضافه می شود. اما گرت بیل کمی دیرتر می رسد. او استوک‌هایش را به پا کرده واین برای ما عالی است.

سرمربی رئال در خصوص حذف از جام حذفی گفت: نمی خواهیم به جام حذفی فکر کنیم. فقط به بازی های پیش رو فکر می کنیم و باید از این فرصت استفاده کنیم و امتیازات کامل را به دست آوریم.

602/601

کد خبر: 727242

وب گردی

وب گردی