دانشگاه آزاد اسلامی با تدبیر دکتر میرزاده به خوبی تجلی پیدا کرده است

جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، روز گذشته به ریاست دکتر حمید میرزاده و با حضور نماینده وزیر بهداشت، وزیر علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونان دانشگاه و سایر اعضای هیات امنا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیت‌الله ضیاء‌الدین نجفی، عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این جلسه گفت: در رابطه با عظمت آیت‌الله هاشمی دکتر میرزاده مطالب فراوانی را بیان‌ و اشارات دقیق داشته‌اند.

او با تسلیت ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ریاست دانشگاه و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و بیت معظم و شریف آیت‌الله هاشمی گفت: آیت‌الله هاشمی انسانیت، علم، سیاست و جهاد را با خود جمع کرده بود. آشنایی من با ایشان به اواخر دهه 40 برمی‌گردد و تا وقت ارتحال ایشان در کنارشان بودم. وقتی که امیرکبیر را نوشتند تفکر ایشان نشان داده شد که چقدر بزرگ‌مردی، بزرگ‌منشی و عزت و عظمت را همراه خود دارند.

نجفی گفت: من همیشه به ایشان وفادارم و معتقدم که هیج چیزی جای ایشان را نمی‌گیرد. شخصیت آیت‌الله هاشمی شخصیت والایی است. خیلی از آدم‌ها تلاش می‌کنند یک خط از زندگی خود یا یک ماه را بنویسند اما ایشان هزاران خط از زندگی خود را مکتوب کرده است.

او افزود: دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد که موسسش آیت‌الله هاشمی است و اکنون با تدبیر دکتر میرزاده به خوبی تجلی پیدا کرده است. کسی نمی‌تواند آیت‌الله هاشمی را به طور کامل بیان کند اما آب دریا را گر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید چشید.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: ایشان انسان بسیار والا و باعظمتی بودند و ما همیشه وفادار ایشان هستیم و امیدوارم با تدبیر رئیس دانشگاه و همه اعضای این دانشگاه، منویات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پایدار بماند و عیان شود. من به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیشنهاد می‌کنم برای ایشان نمادی در دانشکاه ساخته شود که متناسب با شان ایشان باشد.

منبع: خبرگزاری آنا.

204/200

کد خبر: 727265

وب گردی

وب گردی