معارفه رئیس جدید پردیس بین‌المللی البرز دانشگاه تهران

مراسم معارفه رئیس پردیس بین‌المللی البرز، با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران، برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم معارفه دکتر یونس نوربخش، به عنوان رییس پردیس بین‌المللی البرز و تودیع دکتر محمدعلی اخوان بهابادی، رییس سابق پردیس البرز، دهم بهمن‌۱۳۹۵ با حضور رئیس دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم دکتر نیلی احمدی آبادی، رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه دانشگاهی با سابقه بیش از ۸۰ سال نمی‌تواند با برنامه‌ها و معماری قدیمی آموزشی گام در حل بحران مسایل اجتماعی بگذارد، گفت: اگر دانشگاهی توقع فارغ‌التحصیل کارآفرین را دارد، باید برنامه‌ها و معماری آموزشی خود را بازنگری کند و مطابق با اهداف کارآفرینی، بین‌المللی‌شدن و پاسخگویی نیازهای اجتماع تنظیم کند.

نیلی احمدآبادی، ارتباط دانشگاه و اجتماع را وظیفه سوم دانشگاه‌ها برشمرد که معیار سنجش حرکت صحیح دانشگاه‌ها در مسیر اهداف تعیین‌شده است.

او افزود: پس از طی دوره اولیه آموزش عالی که دوره تقاضا بوده است، وارد دوره عقلانی‌تر شدیم و باید با هدف کیفی‌سازی آوزش و پژوهش بتوانیم اهداف وظیفه سوم دانشگاه‌ها را تحقق بخشیم.

در ادامه، دکترمحمدعلی اخوان بهابادی، رییس پردیس بین‌المللی البرز، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در پردیس ارایه کرد و دکتر نوربخش نیز برنامه‌های خود را برای اداره پردیس البرز تشریح کرد.

204/200

کد خبر: 727279

وب گردی

وب گردی