آغاز دهه مبارک فجر با طنین زنگ انقلاب در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان تشریح شد.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس تصمیم شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و باهدف هرچه باشکوه‌تر برگزاری برنامه‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این واحد دانشگاهی کمیته دهه فجر دانشگاه متشکل از اعضای شورای فرهنگی، معاونت اداری و مالی و مدیر روابط عمومی دانشگاه تشکیل شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده اعلام آغاز دهه مبارک فجر در این واحد دانشگاهی با طنین زنگ انقلاب در مدارس سما و با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان انجام می‌شود.

برگزاری کرسی آزاداندیشی و سخنرانی، بازگویی خاطرات و اندیشه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کارگاه اخلاق اداری، برگزاری نمایشگاه عکس ویژه دهه مبارک فجر توسط پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی و برگزاری مسابقه فرهنگی ازجمله برنامه‌های این دانشگاه در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

دیدار با خانواده شهدا و شهدای مدافع حرم و شرکت فعال در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن از دیگر برنامه‌هایی است که اجرایان به تصویب شورای فرهنگی دانشگاه رسیده است.

یکی از برنامه‌های مهم این ایام برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و عکس ویژه ایام‌الله دهه فجر است که با همکاری روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی امام صادق (ع) در مبادی ورودی ساختمان اداری این واحد دانشگاهی برپا می‌شود.

همچنین مقرر شد تا در ایام دهه مبارک فجر نسبت به برگزاری بازدید از مراکز مختلف فرهنگی در ارتباط با دستاوردهای انقلاب نیز اقدام لازم انجام گردد. این برنامه با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات ورزش همگانی از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که در ایام‌الله دهه مبارک فجر از طرف تربیت‌بدنی واحد اجرا می‌شود.

200

کد خبر: 727393

وب گردی

وب گردی