معرفی اپلیکیشن PC Remote؛ کنترل کامل رایانه با گجت های هوشمند

تا حالا با اپلیکیشن موبایلی کار کرده اید که از بودن در آن احساس قدرت و در دست گرفتن یک وسیله به معنای واقعی «هوشمند» را داشته باشید؟ اگر نه، توصیه می کنیم حتما ریموت کنترلرها را امتحان کنید.

به گزارش ایسکانیوز، اپلیکیشن PC Remote همانطور که از نامش پیداست وسیله ای است که امکان کنترل کامل رایانه از طریق گجت های هوشمند را فراهم می کند. با آن می توانید از یک موبایل یا تبلت اندرویدی و ویندوزی در حکم ماوس و کیبورد یک رایانه استفاده کرده و کنترل آن را از راه دور بدست بگیرید.

PC Remote که نسخه اندروید آن فعلا در فاز بتاست برای رسیدن به این مقصود از شبکه وای فای مشترک میان رایانه و موبایل استفاده می کند. تنها کاری که می بایست انجام بدهید دانلود کلاینت نرم افزاری PC Remote برای دسکتاپ و شناساندن آی پی رایانه به اپلیکیشن موبایل است.

حالا می توانید با خیال راحت روی تخت یا مبل دراز بکشید و پنجره ویندوز را در صفحه موبایل شاهد باشید. PC Remote می تواند هم به طور جداگانه در نقش ماوس و کیبورد ظاهر شود و هم واسطه ای برای کنترل کامل رایانه. چپ کلیک و راست کلیک در این اپ با ژست های حرکتی جایگزین شده اند و کیبورد موبایل هم به خوبی خود را با ویندوز تطبیق می دهد.

از امکانات خوب PC Remote می توان به کنترل جداگانه صدای رایانه، مدیا پلیرها (شامل ویندوز مدیا پلیر، آیتونز، اسپاتیفای)، اسلایدهای پاورپوینت و تنظیمات پاور سیستم (روشن و خاموش کردن، حالت استندبای، ری استارت و ...) اشاره کرد که همگی را با میزان اندکی تأخیر می توانید انجام بدهید.

از آنجا که PC Remote فعلا در مرحله بتا به سر می برد، مواجه شدن با باگ و مشکلات در آن مسئله ای طبیعی است. گاهی ممکن است اپلیکیشن به خاطر مشکلات ارتباطی از نمایش تغییرات صورت گرفته در دسکتاپ عقب بیفتد. مضاف بر این احتمال دارد که با هنگ های ناگهانی هم مواجه بشوید.

اما به عقیده ما مزایای استفاده از PC Remote خیلی بیشتر از آن است که مشکلات کوچکش موجب رنجش شما شود. هنگام خروج اپلیکیشن از مرحله بتا توسعه دهنده آن وعده داده که امکان کنترل از راه دور رایانه به صورت اینترنتی (نه به صورت محلی) و تبادل فایل میان رایانه و موبایل را هم در اختیار کاربران قرار می دهد.

با این وجود هنوز تاریخ معینی برای خروج PC Remote از فاز بتا مشخص نگردیده، اما تا انتشار نسخه پایدار پیشنهاد می کنیم که حتما اپلیکیشن را تست کرده و مشکلات آن را برای عرضه یک محصول کامل و بی نقص به گوش سازندگانش برسانید.

200

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 727401

وب گردی

وب گردی