همه در انتظار دربی/آخرین مهلت استقلالی ها!

قرار است در پایان دربی در خصوص وضعیت استقلالی ها تصمیم گیری شود.

به گزارش ایسکانیوز،استقلالی ها علاوه بر اینکه در فصل جاری نتایج خوبی نگرفتند و هواداران این تیم از استقلال این فصل راضی نیستند در مورد جذب بازیکن و حل مشکلات بازیکنان جدا شده نیز مشکل ایجاد کردند تا بحثهایی در خصوص ایجاد تغییر و تحول در این تیم عنوان شود و این موضوع پیگیری گردد.

گفتنی است استقلالی ها مقصر اصلی اتفاقات اخیر هستند و در این خصوص هنوز اقدامی انجام نشده اما گفته می شود که همه در انتظار دربی هستند.

اعلام شده که استقلال در دربی تکلیف خود را مشخص می کند زیرا مسوولان این تیم نیز قرار است پس از این دیدار پاسخگو باشند و شنیده می شود که در صورت عدم موفقیت استقلال در این بازی مسوولان و مدیران این تیم باید پاسخگو باشند و احتمال برکناری شان نیز وجود دارد که البته به صورت رسمی اعلام نشده است.

شایان ذکر است استقلال در دربی دیدار سختی را پیش رو دارد زیرا حریف در کورس قهرمانی قرار دارد و استقلال همچنان با مشکلات دست و پنجه نرم می کند و این در حالی است که هواداران استقلال نیز خواستار رسیدگی وزارت ورزش در این امر هستند و از عملکرد استقلالی ها ابراز نارضایتی شدید کردند.

به همین دلیل گفته می شود که مسوولان در انتظار نتیجه بازی با قرمزها هستند تا در مورد استقلالی ها با قاطعیت تصمیم گیری کنند.

605

کد خبر: 727431

وب گردی

وب گردی