6 غایب در ارتش ژنرال برای دیدار با پرسپولیس

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر با لشکری از غایبان به مصاف پرسپولیس می رود.

به گزارش ایسکانیوز، تراکتورسازی و پرسپولیس در چارچوب دیداری حساس از هفته بیستم لیگ برتر روز یکشنبه (17 بهمن ماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. تراکتورسازی این روزها چند بازیکن مصدوم دارد که پزشکان این تیم در حال تلاش برای رساندن این بازیکنان به شرایط مسابقه هستند. محمد ایرانپوریان که چندی پیش دچار مصدومیت شد همچنان نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در مسابقه با پرسپولیس تیمش را همراهی کند.

هادی محمدی در بازی با ماشین‌سازی بعد از برخورد با پیام صادقیان از ناحیه رباط داخلی دچار مصدومیت شد. این بازیکن روز گذشته در تمرین تیمش غایب بود و به فیزیوتراپی پرداخت. شرایط محمدی برای بازی با پرسپولیس به طور قطعی مشخص نیست اما پزشکان این تیم تلاش می‌کنند تا این بازیکن را به مسابقه برسانند.

شهرام گودرزی هم در حال حاضر تمرینات فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارد و این بازیکن هم شرایط حضورش در دیدار مقابل پرسپولیس مشخص نیست.

قابل به ذکر است؛ تراکتوری ها خالد شفیعی، مهدی کیانی و مهدی شریفی را به علت 3 کارته بودن در اختیار ندارند. بنابر این امیر قلعه نویی با 6 بازیکن غایب باید به مصاف پرسپولیس برانکو، اصلی ترین رقیبش در لیگ شانزدهم برود.

602/601

کد خبر: 727530

وب گردی

وب گردی