پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات آغاز شد

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای از آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از امروز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سازمان حج و زیارت، در اطلاعیه این سازمان آمده است: پیش ثبت نام سفرهای این دوره عتبات عالیات شامل اعزام های 25 اسفند ماه امسال تا 31 اردیبهشت سال 13966 است که همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 12 بهمن ماه شروع می شود و تا ساعت 16 روز دوشنبه 18 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: متقاضیان برای پیش ثبت نام این سفرها می توانند با مراجعه به سامانهatabat.haj.ir و یا مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی سراسر کشور که اسامی آنها در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت اعلام شده است نسبت به پیش ثبت نام خود و همراهانشان اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.

این اطلاعیه می افزاید: با پایان یافتن مهلت مقرر از پیش ثبت نام ها قرعه کشی انجام می شود که نتایج این قرعه کشی و همچنین زمان قطعی نمودن ثبت نام در کاروان ها برای هریک از اولویت ها، روز شنبه 23 بهمن ماه در سامانهatabat.haj.ir قابل مشاهده خواهد بود.

سازمان حج در ادامه این اطلاعیه آورده است:‌ این پیش ثبت نام ها در قالب گروه های یک تا 7 نفره و همچنین برای گروه های با جمعیت بالاتر در قالب گروه های 35 نفره انجام می شود که 15 درصد ظرفیت اعزام های این دوره به این گروه ها اختصاص داده شده است.

در این اطلاعیه آمده است:‌متقاضیان سفر به عتبات لازم است دارای گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار از زمان اعزام باشند و در غیر اینصورت هر چه زودتر نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

704/700

کد خبر: 727591

وب گردی

وب گردی