همایش وحدت حوزه و دانشگاه در واحد تویسرکان برگزار می شود

حجت بت شکن گفت: امیدواریم بتوانیم مسئولیت دبیرخانه همایش وحدت حوزه و دانشگاه را به طور دائم بدست آوریم.

حجت بت شکن مدیر فرهنگی و مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در گفت و گو با ایسکانیوز در رابطه با برنامه های بخش فرهنگی این واحد گفت: ما دو دسته برنامه برای بخش فرهنگی داریم، بخشی از این برنامه ها کوتاه مدت و بخش دیگر بلند مدت هستند. برنامه های کوتاه مدت تا خرداد هستند از جمله نشستی که برای اساتید در تاریخ 25 بهمن برنامه ریزی شده است. این برنامه تحت عنوان نشست بصیرتی است که با موضوع انتخابات برگزار می شود.

او گفت: در بحث اردوی دانشجویی، دو اردو را برنامه ریزی کرده ایم، اردوی مشهد و اردوی مناطق جنوب کشور از جمله این برنامه ها هستند. همچنین نشستی تحت عنوان ازدواج آسان در تاریخ 16 اسفند با همکاری بسیج دانشگاه، بسیج اساتید و مرکز بهداشت برگزار می شود. همچنین در ایام فاطمیه به مدت سه شب در خوابگاه خواهران برنامه خواهیم داشت.

بت شکن در رابطه با برنامه های طولانی مدت واحد تویسرکان گفت: ما در بحث طرح های ماندگار فرهنگی کار میکنیم، بحث یادواره شهدای دانشجو و گمنام شهرستان را که برعهده دانشگاه است. بحث همایش وحدت حوزه و دانشگاه است که مسئولیت دبیر خانه آن بر عهده ما است. در بحث مفاخر شهرستان واحد تویسرکان در نظر دارد تا همایش هایی را برگزار کند. امیدواریم بتوانیم مسئولیت دبیرخانه همایش وحدت حوزه و دانشگاه را به طور دائم بدست آوریم.

بت شکن در پایان اشاره کرد: مراسم یادوار شهدا نیز در اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد که البته دو سال پیاپی این مراسم برگزار شد اما هر سال با طرح های مختلفی این برنامه اجرا می شود. سال پیش از مساجد به عنوان آمفی تاتر در بحث هنری استفاده کردیم. در بحث نماز ما مسابقه کتاب خوانی نماز را در بین اساتید خواهیم داشت که احتمالا در هفته آینده برگزار می شود.

504500

کد خبر: 727781

وب گردی

وب گردی