رئیس اداره پژوهش واحد صوفیان بعنوان عضو هیئت مدیره نظام مهندسی شهرستان شبستر انتخاب شد

هادی دهقان عضو هیئت علمی و رئیس اداره پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان بعنوان عضو هیئت مدیره نظام مهندسی شهرستان شبستر انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ دهقان ، با توجه نقش دانشگاه آزاد اسلامی در ارتقای سطح علمی و پژوهشی جامعه مهندسی، حضور خود در ارکان اساسی نظام مهندسی شهرستان را پلی برای ایجاد ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت و جامعه دانست و از حمایتهای بی دریغ دانشگاهیان و مهندسان شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود: فعالیتهای پژوهشی واحد صوفیان در چندین سال اخیر حاصل زحمات دانشجویان و استادان نخبه این واحد است که امید است با استفاده از این پتانسیل در راستای تجاری سازی طرح های پژوهشی مربوط به صنعت ساختمان و بهره برداری و اجرای این طرح ها گام های مؤثری در رشد اقتصادی و کاهش هزینه های اجرا و بهینه سازی مصرف انرژی باشیم.

هادی دهقان عضو هیئت علمی گروه مکانیک واحد صوفیان است و در سوابق اجرائی خود رئیس اداره پژوهش و فناوری واحد صوفیان به مدت 7سال و عضو کمیته ارتباط با صنعت و جامعه استان آذربایجانشرقی ومدیر عامل شرکت تاسیساتی پویا انرژی سبز شبستر را دارد و اولین مهندس پایه 2 بومی شهرستان شبستر در رشته تاسیسات مکانیکی و بازرس اداره گاز بوده و دارای 5 مقاله علمی –پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی است.

203/200

کد خبر: 727813

وب گردی

وب گردی