ظرفیت باتری گلکسی S8 بیشتر از پرچمداران سابق سامسونگ خواهد بود

جمعه گذشته ایوان بلس نام آشنا عنوان کرد که پرچمدار جدید سامسونگ در دو نسخه گلکسی S8 و S8 Plus با اندازه های نمایشگر 5.8 و 6.22 اینچ روانه بازار خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، با وجود اینکه انتظار می رود این موبایل به خاطر کاهش قابل توجه حاشیه دور نمایشگر، ابعادی نه چندان بزرگتر از خانواده S7 داشته باشد و در نتیجه باتری خیلی متفاوتی ارائه نگردد، یکی از منابع خبری کره ای باور دیگری دارد.

این منبع با اشاره به اطلاعات فاش شده برخی از تامین کنندگان قطعات سخت افزاری موبایل های سامسونگ معتقد است نسخه های مختلف گلکسی S8 به ترتیب از باتری های 3250 و 3750 میلی آمپری برخوردار خواهند بود.

اگرچه این ظرفیت تفاوت فاحشی را با پرچمداران سال گذشته نشان نمی دهد، اما با در نظر گرفتن بهره مندی گلکسی S8 از چیپست اسنپدراگون 835 که مبتنی بر معماری 10 نانومتری و کم مصرف است، می توان عمر باتری بسیار بیشتری را برای آن متصور شد.

گفتنی است انتظار می رود 4 یا 6 گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 گیگابایت به بالا و نمایشگری Super AMOLED با رزولوشن 2560 در 1440 موبایل های مورد بحث را همراهی خواهند کرد.

به علاوه سامسونگ در نظر دارد پرچمداران جدیدش را نهم فروردین ماه در مراسمی اختصاصی معرفی کرده و اوایل اردیبهشت روانه بازار سازد.

200/202

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 727832

وب گردی

وب گردی