وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با ایسکانیوز: حادثه پلاسکو باید زنگ خطری برای مدیران اجرایی کشور باشد

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در کنار مدیریت شهرها بحث زندگی مدرن همراه مخاطرات است گفت: این موضوع باید مورد توجه اساسی قرار گیرد و به جنبه های آن معطوف باشیم ضمن آنکه حادثه پلاسکو باید زنگ خطری برای مدیران اجرایی کشور باشد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با تاسف از رخداد حادثه پلاسکو و از دست دادن جمعی از آتش نشانان جان بر کف گفت: این حادثه بسیار تلخ است و این آتش نشانان انسان هایی هستند که با علم و آگاهی اصل و نیت خود را بر پایه کمک به هموطنان خودشان قرار دادند و مامور شدند تا کارهای بسیار پر خطری را انجام دهند و مخاطرات را به جان بخرند به همین خاطر هم تجلیل از آتشنشانان تجلیل ملی است و افشار ملت مختلف از هر گروهی همه با عشق و علاقه حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان خودشان یک آتشی را دل مردم گذاشتند که مردم همه با آنها همراهی می کنند و یک واقعیت عشق ورزی ملت ایران است که این گونه می توانند در واقع از یکدیگر مراقبت کنند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: حادثه پلاسکو باید زنگ خطری برای مدیران اجرایی کشور باشد تا زمینه هایی فراهم شود تا مثال اینگونه اتفاقات تلخ را شاهد نباشیم.

آخوندی در پایان تصریح کرد: نکته بسیار مهمی است که در کنار این ضایعه باید مدیریت شهرها و بحث زندگی مدرن و مخاطراتی که دارد مورد توجه قرار گرفته و به جنبه های خردورزی و عشق نیز توجه داشته باشیم و بدانیم که آتش نشانان برای نجات مردم به دل آتش زدند و این حس،حسی ناب است.

301/300

کد خبر: 727894

وب گردی

وب گردی