شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد

شورای واحد تهران مرکزی با حضور دکتر احمد شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و استان تهران، روسای محترم دانشکده ها، معاونین، مدیرکل گزینش، مدیرکل حقوقی و ذیحساب ومدیرکل امور مالی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر احمد شمس سرپرست واحد تهران مرکزی و استان تهران در جلسه شورای واحد تهران مرکزی در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم بار دیگر ضایعه درگذشت آیت الله هاشمی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت و اظهارداشت: فراموش نکنیم که شخصیت علمی ما در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته و تکامل پیدا کرده است و تعهد، وفادرای و خدمت ما به این مجموعه بزرگ علمی باید با توانی بیشتر از گذشته در راستای اهداف دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

وی در ادامه انتصاب بجا و شایسته جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی را به سمت رییس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: دکتر ولایتی از یاران و همراهان آیت الله هاشمی بوده و قطعاً با افکار و آمال و دغدغه های آیت الله هاشمی در خصوص اهداف و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی آشنایی دارند و منویات ایشان را برای امور دانشگاه در نظر خواهند داشت. امیدوارم دانشگاه همچنان به مانند گذشته مسیر افتخار آمیز خود را هم از لحاظ کمی و هم از جنبه کیفی طی کند و در تعامل با نهادها و سازمانهای دیگر موفق عمل نماید.

سرپرست واحد تهران مرکزی و استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را تبریگ گفت و تاکید کرد: ما باید پاسدار خون شهدا باشیم این دهه فرصتی است برای تفکر و تعمق تا قدردان انقلابیون و بزرگان انقلاب اسلامی از جمله امام راحل، مقام معظم رهبری و به ویژه آیت الله هاشمی باشیم. آیت الله هاشمی هم برای به ثمر رسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از خودگذشتگی های بسیاری داشته اند و هم بعد از پیروزی انقلاب در کنار و همراه با امام راحل در 8 سال دفاع مقدس و همچنین بعد از رحلت امام (ره) با صبر، سعه صدر و سکوت در جهت تداوم انقلاب سختی های زیادی را متحمل شدند.

شمس در بخش دیگری از سخنان خود از روسای دانشکده ها جهت برگزاری امتحانات نیمسال اول 96-95 و همچنین ثبت نام دانشجویان نیمسال دوم 96-95 با وجود همه موانع و سختی هایی که وجود داشت تشکر و قدردانی کرد و افزود: انشاء الله به همت و تلاش دفتر اطلاعات و فناوری واحد تهران مرکزی و با همکاری حوزه معاونت آموزشی تغییر و تحول بنیادین در سیستم ثبت نام و انتخاب واحد در تهران مرکزی بوجود آید و مشکلات موجود برطرف شود و امتحانات و ثبت نام در ترم آینده به مراتب بهتر از همیشه انجام شود تا بتوانیم رضایت دانشجویان، کارکنان و استادان را فراهم آوریم چرا که هر سه دسته از این عزیزان عناصر اصلی و گردانندگان دانشگاه به شمار می آیند و از آنجاییکه دانشگاه آزاد اسلامی یک موسسه خصوصی می باشد باید مشتری مداری و مشتری محوری سر لوحه اقدامات ما باشد و در این راستا می توانیم با رفتار دانشگاهی مناسب و ارائه خدمات به رضایت و جذب حداکثری دست یابیم.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر در بین معاونین، روسا ی دانشکده ها، مدیران کل ستادی و کارکنان اظهار داشت: درسیستم های اداری حق انتخاب همکاران مان را نداریم ولیکن هنر یک مدیر توانمند این است که با همان امکانات و همان همکاران بالاترین بهره وری را داشته باشد.

دکتر شمس در ادامه گفت: تقسیم منابع انسانی با توجه به تخصص افراد و نیاز قسمت های مختلف دانشگاه با هدف ایجاد توازن و آرامش و ارائه خدمات بهتر به دانشجویان و همچنین ایجاد شرایط مساوی برای کارکنان انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا طیبی مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم بهمن ماه سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر اظهار امیدواری کرد که این فجر انقلاب اسلامی طلوع ظهور امام زمان باشد. وی در خصوص امور جاری دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از هیئت رییسه واحد تهران مرکزی در روند اجرایی امور دانشگاه، تاکید داشت: در هر مقام و منصبی که هستیم باید به آنچه که می گوییم و متعهد می شویم عمل کنیم.

در این جلسه کلیه اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص امور مختلف دانشگاه پرداختند.

200

کد خبر: 727913

وب گردی

وب گردی