ویژه‌برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در دهه‌ی فجر تشریح شد

مدیر روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از اعلام ویژه‌برنامه‌های این دانشگاه در دهه‌ی مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز؛ علی‌اکبر شفیعی با اشاره به تشکیل کمیته‌ی دهه‌ی فجر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: در این کمیته، جمعی از مسئولان حوزه‌های ستادی و دانشجویی دانشگاه از جمله معاون دانشجویی و فرهنگی، مدیر فرهنگی، مسئول حراست، نماینده‌ی حوزه‌ی روابط‌عمومی نماینده‌ی تربیت‌بدنی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی انجمن اسلامی، بسیج دانشجویی و کانون هلال‌احمر واحد سبزوار حضور داشتند.
وی با بیان اینکه توجه به فضاسازی و آزین‌بندی دانشگاه از جمله برنامه‌های کمیته‌ی دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی واحد سبزوار است گفت: نصب بنر و پلاکارد با مضامین دهه‌ی مبارک فجر و سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، در دستور کار قرار گرفت.
مدیر روابط‌عمومی واحد سبزوار، برگزاری کرسی آزاداندیشی با محوریت دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی، برگزاری جشن دهه‌ی فجر و تجلیل از فعالان عرصه‌های علمی، فرهنگی و هنری دانشگاه را از دیگر برنامه‌های کمیته‌ی دهه‌ی فجر واحد سبزوار عنوان کرد و گفت: در کنار این برنامه‌ها، شاهد غبارروبی و گل‌افشانی آستان 5 شهید گمنام دفاع مقدس که در محل مجتمع دانشگاه به خاک سپرده شده‌اند خواهیم بود.
شفیعی با اشاره به برنامه‌هایی که برای این دهه‌ پیش‌بینی شده است گفت: در این دهه‌ی مبارک شاهد رقابت اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان واحد سبزوار در مسابقات ورزشی، ورزش همگانی، فضای مجازی و عکس با موضوع دهه‌ی فجر نیز خواهیم بود.
وی دیدار با جمعی از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر دانشگاه، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه‌ی نقاشی برای کودکان و نصب چادر امداد و نجات در مسیر راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های کمیته‌ی دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار عنوان کرد.

203/200

کد خبر: 727977

وب گردی

وب گردی