رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی مدارس سما در استان خبر داد

نهمین نشست شورای نظارت و هماهنگی سما سیستان و بلوچستان با حضور روسای واحدهای سما استان و نماینده آموزش‌ و پرورش در دفتر دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ محسن حیدری‌نسب دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان سیستان و بلوچستان در این نشست با تبریک دهه مبارک فجر، گزارش مختصری از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده و وضعیت مراکز سما استان بیان کرد.

امین رضا کمالیان رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از زحمات مجموعه سما و ابراز رضایت از کاهش مشکلات گفت: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی این است که در کنار دانشگاه حداقل یک مدرسه سما داشته باشیم.

وی با توجه به درخواست روسای واحدهای چابهار، نیک شهر و سراوان اظهار کرد: مقدمات اخذ مجوز راه‌اندازی مدارس سما در این شهرستان‌ها به‌طور جد پیگیری می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با توجه به راه‌اندازی هنرستان فنی و حرفه‌ای سما زاهدان، گفت: کارگروهی از متخصصان و کارشناسان فنی استان تشکیل شده است تا در این زمینه و درباره گذراندن دوره‌های کوتاه‌مدت در این مجموعه، مطالعات لازم را با توجه به داشتن کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز سما زاهدان انجام دهند.

محمدامین هونکزهی مسئول راه‌اندازی سما در شهرستان مهرستان نیز از تصویب 6 رشته تربیت‌بدنی، حسابداری، امور اداری، بهداشت مدارس، کامپیوتر، کارهای عمومی ساختمان خبر داد و گفت: از نیمسال تحصیلی دوم 95 از کد رشته‌های مصوب دانشجو جذب می‌کنیم.

203/200

کد خبر: 727992

وب گردی

وب گردی