سامانه ارزیابی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی راه اندازی شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: سامانه ارزیابی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی به همت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برای اولین بار راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ بهزاد بهرامی‌نسب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تأسیس دانشگاه سامانه ارزیابی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی به همت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برای اولین بار راه‌اندازی شد.

بهرامی نسب گفت: این سامانه با توجه به ضرورت نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی مراکز آموزشی و همچنین اهمیت ارزیابی دقیق ‌عملکردهای مراکز آموزشی در حوزه فعالیت­های فرهنگی و اجتماعی براساس شاخص­های مدون و اولویت­های کاری حوزه فرهنگی، طراحی و پیاده ­سازی شد.

وی افزود: با استفاده از این سامانه امکان صدور کارنامه و نمایه فرهنگی برای کلیه مراکز علمی‌کاربردی کشور فراهم و همچنین امکان رتبه ­بندی فرهنگی مراکز براساس شاخص­های کلان فرهنگی اعم از شاخص­های کمی و کیفی نیز از طریق این سامانه میسر شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تأکید کرد: در این ارزیابی، اقتضائات کیفی حوزه فرهنگی نسبت به سایرحوزه­ ها در کنار ارزیابی کمی مورد توجه قرار گرفته است، که نقش واحدهای استانی در این ارزیابی حایز اهمیت خواهد بود.

203/200

کد خبر: 727999

وب گردی

وب گردی