رونمایی از10 محصول برتر شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

رونمایی و فن بازار محصولات شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 17 بهمن‌ماه 95 برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم رونمایی از 10 محصول برتر شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی 17 بهمن‌ماه 95 هم‌زمان با دهه مبارک فجر با حضور جمعی از شخصیت‌های دانشگاهی و مدیران علمی و صنعتی کشور، سرمایه‌گذاران، مشاوران تخصصی، مدیران واحدهای فناور برگزار می‌شود.

در این مراسم میزهای تجاری در اختیار سرمایه‌گذاران علاقه‌مند و افرادی که در حوزه فناوری فعالیت دارند قرار داده می‌شوند تا با یکدیگر به مذاکره بپردازند.

نخستین آزمایشگاه کسب‌وکار کشور پیرامون این رویداد راه‌اندازی می‌شود. همچنین تفاهم‌نامه نخستین پارک فناوری تخصصی ICT کشور به امضا خواهد رسید.

برگزاری پانل سیاست‌های تجاری‌سازی فناوری با حضور مقامات و مدیران ارشد دولتی و خصوصی از دیگر برنامه‌های برگزاری این رونمایی و فن بازار است.

هم‌زمان با برگزاری رویداد رونمایی و فن بازار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مسابقه سرمایه‌گذاری مجازی برگزار می‌شود. این مسابقه با هدف آشنایی افراد حاضر در مراسم با نحوه سرمایه‌گذاری و معیارهایی که باید در سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود برگزار خواهد شد.

مراسم رونمایی و فن بازار محصولات شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 17 بهمن‌ماه 95 برگزار می‌شود.

402/101

کد خبر: 728028

وب گردی

وب گردی