تصاویر واقعی از ال جی جی 6 فاش شد

تصاویر واقعی فاش شده از ال جی جی 6 نشان از حاشیه‌های بسیار کم گوشی دارند و کنار گذاشته شدن طراحی ماژولار را قطعی می‌کنند.

به گزارش ایسکانیوز؛ تصاویر جدید فاش شده از ال‌جی جی ۶، نشان از حاشیه‌های بسیار کم این گوشی دارند. این تصاویر با رندرهای فاش شده در روزهای گذشته همخوانی دارند و البته نوع مواد مصرفی برای قاب پشتی نیز سؤالات زیادی مطرح می‌کند. قطعا ماده‌ای که برای قاب پشتی در حال حاضر استفاده شده است، نهایی نیست و شاهد حضور آن در نسخه‌ی تجاری گوشی نخواهیم بود.

شایعات گذشته خبر از باتری غیرقابل تعویض برای ال‌جی جی ۶ می‌دادند و اگر این شایعات صحت داشته باشند، با توجه به تصاویر فاش شده‌ی امروز می‌توان انتظار قاب پشتی شیشه‌ای داشت. همچنین همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، فریم اطراف گوشی از قاب پشتی مجزا است و این موضوع می‌تواند تأییدی بر استفاده از ماده‌ای متفاوت برای قاب پشتی و مخصوصا استفاده از شیشه باشد.

البته اگر ال‌جی تصمیم به قابل تعویض بودن باتری گرفته باشد، ممکن است مانند وی ۲۰ قاب پشتی از بدنه جدا شود و کاربر به باتری دسترسی داشته باشد؛ با این حال پیچ‌های مورد استفاده به‌نوعی قابل تعویض بودن باتری را منتفی می‌کنند. با این حال ال‌جی با غیرقابل تعویض کردن باتری ویژگی‌های دیگر مانند شارژ بی‌سیم و ضد آب و گردوغبار بودن را به پرچم‌دار خود خواهد افزود.

اما با توجه به کنار گذاشته شدن طراحی ماژولار در ال‌جی جی ۶، باید شاهد تمرکز بر ویژگی‌های دیگر برای رقابت باگلکسی اس 8 باشیم. همانطور که در تصاویر فاش شده از نمای جلوی گوشی مشاهده می‌کنید، ال‌جی جی ۶۶ ظاهرا حاشیه‌های بسیار کمی خواهد داشت.

با توجه به تصاویر احتمالا خبری از اسپیکر دوگانه نیست و البته جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز بنا بر گفته‌ی منبع فاش کننده‌ی تصاویر، به بالای گوشی منتقل شده است.

انتظار می‌رود ال‌جی جی ۶ در MWC 2017 معرفی و در ماه مارس عرضه شود. همچنین با توجه به انحصاری بودن پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ به گلکسی اس ۸ ممکن است در ال‌جی جی ۶ شاهد استفاده از اسنپدراگون ۸۲۱ باشیم.

منبع : زومیت

203/200

کد خبر: 728080

وب گردی

وب گردی