فیلم علیرضا داوودنژاد امروز اکران می شود

روز چهارم جشنواهر فیلم فجر در برج میلاد باز هم با اکران فیلم های دفاع مقدس همراه است.

به گزارش ایسکانیوز، امروز، 13 بهمن ماه، چهارمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر در برج میلاد است، در این روز طبق روزهای گذشته، ساعت 13:30 نمایش فیلم مستند انجام می شود که امروز، «آوانتاژ» ساخته محمد کارت، به مدت زمان 70 دقیقه اکران می شود.
این فیلم مستند روایتگر شرایط کنونی تعدادی کارتن‌خواب است که روند بهبودی خود را در یک مرکز درمانی طی می‌کنند. آنها یک تیم فوتبال نیز تشکیل داده‌اند و برای اثبات تیم خود باید در مسابقه با تیم پیشکسوتان استقلال تهران برنده بازی شوند.

از دیگرعوامل اصلی این فیلم می‌توان به فیلمبردار: جواد رزاقی‌زاده، صدابردار: مهدی کارت، دستیاران کارگردان: امین مختاری و مهرداد خانی، عکاس: سجاد عسکری، تهیه‌کننده: محمد کارت و آبان عسکری، محصول شبکه مستند سیما اشاره کرد.

محمد کارت پیش از این ساخت فیلم‌های مستندی چون «جایی که آدمها درخت می‌شوند»، «خونمردگی»، «بختک»، «ذره بین» و «معلق» را در کارنامه خود دارد.
در ادامه نمایش فیلم ها در برج میلاد در روز چهارم جشنواره، فیلم «کوپال» اولین ساخته کاظم مولایی به روی پرده می رود. این فیلم ساعت 13:30 و به مدت زمان 99 دقیقه است که در بخش مسابقه به نمایش درمی آید.
کوپال اولین فیلم بلند سینمایی کاظم ملایی است که پیش از آن آثار کوتاه متفاوتی همچون «لطفاً از خط قرمز فاصله بگیرید»، «منها» و «دیلیت» را ساخته و در جشنواره‌های داخلی و خارجی متعددی حضور موفق داشته است.

این فیلم قصهٔ یک شکارچی و تاکسیدرمیست به نام «دکتر احمد کوپال» است که در روز آخر سال با یک چالش غریب در زندگی‌اش مواجه می‌شود.

گروه بازیگران این فیلم عبارتند از: لوون هفتوان (کوپال)، نازنین فراهانی (فیروزه)، پوریا رحیمی سام (کلیدساز)، شارون (هایکو)
هاتف علیمردانی با فیلم «آباجان» در جشنواره حضور دارد که این فیلم ساعت 18 به روی پرده می رود و مدت زمان نمایش آن 75 دقیقه است. این فیلم در بخش مسابقه به روی پرده می رود.
داستان «آباجان» در دهه شصت و در شهر زنجان روایت مى شود و به گفته کارگردان حضور در زنجان از الزامات قصه بوده است. فیلمبردارى فیلم از اوایل مردادماه آغاز شد و اواسط شهریورماه به پایان رسید.

علیمردانى که معمولا فیلم هایش همگى پر بازیگر هستند در «آباجان» هم از چهره هاى مطرحى از جمله فاطمه معتمد آریا، سعید آقاخانى، حمیدرضا آذرنگ و … استفاده کرده است.

«فراری» ساخته علیرضا داوود نژاد پس از «آباجان» اکران می شود، این فیلم 75 دقیقه است و ساعت 20:30 به روی پرده می رود. «فراری» در بخش مسابقه حضور دارد.

نویسندگی این فیلم را کامبوزیا پرتوی انجام داده است و تهیه‌کنندگی آن بر عهده جهانگیر کوثری بوده است.

این فیلم دربارهٔ دختری است که از شهرستان به تهران می‌آید و تلاش می‌کند تا با خودروی «فِراری» هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد.

گروه بازیگران این فیلم عبارتند از: محسن تنابنده، ترلان پروانه، سیامک صفری، محمدرضا داوودنژاد، سیما تیرانداز و رضا داوودنژاد
آخرین فیلمی که در چهارمین روز سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در برج مبلاد به روی پرده می رود، «سوفی و دیوانه» است، این فیلم ساخت مهدی کرم پور است که ساعت 23 نمایش زداده می شود و مدت زمان نمایش آن 95 دقیقه است.
در خلاصه داستان فیلم آمده است من مست و تو دیوانه ما را که برد خانه / صد بار تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه... !!!

بازیگران این فیلم عبارتند از: امیر جعفری، به‌آفرید غفاریان، محمدرضا شریفی‌نیا، سعید امیرسلیمانی، الهه حصاری، سیامک صفری و رضا یزدانی

501

کد خبر: 728088

وب گردی

وب گردی