برگزاری ششمین دوره دانش و معرفت افزایی در دانشگاه خوارزمی

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از برگزاری ششمین دوره دانش و معرفت افزایی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، جعفر کیانی با اشاره به برگزاری ششمین دوره های دانش و معرفت افزایی اساتید در دانشگاه خوارزمی گفت: ششمین دوره دانش و معرفت افزایی دانشگاه خوارزمی طی سه روز هفته گذشته برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال اساتید از برگزاری دوره های معرفت افزایی افزود: در برخی از جلسات حدود ۲۳۰ نفر از اساتید و در برخی از جلسات روزهای آخر هفته بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید حضور داشتند که تا کنون این حضور بی سابقه بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی خاطرنشان کرد: دراین دوره موضوعات آموزشی مانند روش تدریس، موضوعات پژوهشی مانند آشنایی با منابع پایگاه های اطلاعاتی و معرفت افزایی مطرح شد که دوره معرفت افزایی با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور اعضای هیات علمی و استقبال از این دوره‌ها ناشی از اخذ امتیاز برای ارتقاء یا تبدیل وضعیت نیست چون اکثر این اساتید این امتیازات را دارند و صرفا به دلیل علاقه ای که به مباحث دارند در جلسات شرکت می کنند.

کیانی افزود: در این دوره ۲ مبحث جدید مبنی بر آموزش مبتنی بر دیالوگ و مدیریت هیجان در آموزش توسط اساتید متخصص برگزار شد. همچنین مسایل مربوط به سفر های خارجی اعضای هیات علمی نیز توسط یکی از کارشناسان وزارت امور خارجه ارایه شد.

201

منبع: مهر

کد خبر: 728151

وب گردی

وب گردی